• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

*skratt*
    jo vi gifte oss på en strand
    När vi stod i ringen och var i mitten av vigseln ungefär så kom den här krabaten krypande in i stenhjärtat till oss på stranden, såg lite roligt ut så fotografen var tvungen att ta en bild på kräftan. Så han är tom dokumenterad .

Lappis-jag tog några av Piggelins tips i er restråd ,
    hotell vanilj www.hotelvanilj.se/
    och Lilton www.lilton.se/
    men de var fullbokade till trådträffen så då orkade jag inte leta mer utan tog First. Maken kunde tänka sig att lyxa till det lite då vi i princip aldrig gör det annars...vi brukar inte lägga så mycket pengar på hotell annars......

• Lapinette

Ok, dessa har jag redan antecknade.

• Fru E

Trodde nästan det......tycker det är svårt att välja hotell när man inte kan ett jota om staden i övrigt och vet vad som är bra

• Lapinette

Det är därför man frågar Göteborgsexperterna ... fast när man själv bor i staden är det svårt att veta om hotellen är bra eller ej. Kan omöjligt tipsa om hotell i Stockholm förutom det berömda "casa de Telis" .

• Fru E

Sant så sant
    Vi hade verkligen fastnat för Hotell Vanilj men men First blir nog bra det med om inte dyrare

• fru AM

Sommarstängt hotell? Hur tänker man då - som hotellägare alltså?

• Lapinette

Ingen aning men går man in och försöker boka så går det inte i typ 6 veckor... eller så har de fullt?!

• Fru E

Flora såg jättemysigt ut men de hade med fullbokat den 16/5....konstigt att de har sommarstängt när turisterna kommer

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare