• Casall

Supersöta frimärken till inbjudan!!

Posten har en serie frimärken som heter "tillsammans" med fyra olika motiv. De är två hjärte-svanar, flygande hjärtan, blom-hjärtan och skridsko-hjärtan. Det finns även ett annat fint märke som föreställer en pussmun, som heter just "pussmun".

Man kan beställa dessa via postens kundtjänst 020-788 788. De tar inte ut någon fraktavgift.

Skynda fynda!

• Svar på tråden Supersöta frimärken till inbjudan!!
  • Casall

Hur många ska ni fästa? Det blir ett slickande! :)

monkay skrev 2009-02-03 12:21:38 följande:
    Jag fick också hem mina pussmunnar idag Och de var ännu sötare än jag trodde!Mkt nöjd!(Beställde onsdags förra veckan)
  • pearlgirl

Idag fick jag äntligen hem dem! En vecka tog det från beställning till leverans. Hade gått fortare att knata ner till postombudet och köpa direkt där

• Casall

Haha ja säkerligen, men nu fick du dem bekvämt hem i brevlådan. :) Det är ju inte alltid som alla postombud har hemma de motiv man är ute efter.

pearlgirl skrev 2009-02-04 16:23:47 följande:
    Idag fick jag äntligen hem dem! En vecka tog det från beställning till leverans. Hade gått fortare att knata ner till postombudet och köpa direkt där
  • Troll1

Hit komde väldigt snabbt! Så fina de var.

• Heloise

Jag beställde mina via "min" ICA det blev pussmunnar, jag ville inte ha en hel rulle ICA sa att jag fick köpa så många som jag ville resten kunde de sälja iaf

• Converse

ingen som har en bild (där här är mitt första inlägg på bröllopstorget hi hi)

• Hemlig2009

Jodå, vänta lite...

Converse skrev 2009-02-06 15:21:18 följande:
    ingen som har en bild (där här är mitt första inlägg på bröllopstorget hi hi)
  • Hemlig2009

Nu har jag lagt in bild på våra kuvert inkl frimärken i mitt galleri.

• MammaMiaa

Jag skulle prova beställa frimärkena på deras hemsida där står det 20:- i frakt. Så de skickar inte dem gratis.

• pearlgirl
    MammaMiaa skrev 2009-02-06 15:58:20 följande:
    Jag skulle prova beställa frimärkena på deras hemsida där står det 20:- i frakt. Så de skickar inte dem gratis.
    Om du handlar för mer än 150:- (tror jag det var) så tar de ingen frakt.
Svar på tråden Supersöta frimärken till inbjudan!!