• Casall

Supersöta frimärken till inbjudan!!

Posten har en serie frimärken som heter "tillsammans" med fyra olika motiv. De är två hjärte-svanar, flygande hjärtan, blom-hjärtan och skridsko-hjärtan. Det finns även ett annat fint märke som föreställer en pussmun, som heter just "pussmun".

Man kan beställa dessa via postens kundtjänst 020-788 788. De tar inte ut någon fraktavgift.

Skynda fynda!

• Svar på tråden Supersöta frimärken till inbjudan!!
  • Casall

Ah, det är lika bra!

Troll1 skrev 2009-02-09 10:34:54 följande:

När jag skulle beställa Alla hjärtans dag frimärken förra året så var de slut, detta var i augusti. De går nog åt tror jag... Lika bra att köpa, det går ju åt till slut hemma också.
  • Lollie

toppen, nu är dom beställda! Tack för tipset

• Tindragull

Toppen! Beställde via nätet och betalade med internetbank. Himla smidigt...
    Nu är iofs mina inbjudningar skickade för längesedan, men dessa blir till tack-korten! Då är vi ju verkligen Tillsammans!

• Trulsa79
    Tindragull skrev 2009-02-26 23:55:51 följande:
    Toppen! Beställde via nätet och betalade med internetbank. Himla smidigt...Nu är iofs mina inbjudningar skickade för längesedan, men dessa blir till tack-korten! Då är vi ju verkligen Tillsammans!
    Vill inte göra dig besviken men alla motiven passar inte i sommar.
  • Tindragull

Hehe... De sätter jag på kuverten till de jag vet inte kollar två gånger på frimärket!

Trulsa79 skrev 2009-02-27 00:00:20 följande:
    Vill inte göra dig besviken men alla motiven passar inte i sommar.
  • elsi

När komma frimärken med sessan och daniel

• 090619

Tack för tipset.. beställt och klart, får dem på måndag :)

• Trulsa79
    Tindragull skrev 2009-02-27 01:14:29 följande:
    Hehe... De sätter jag på kuverten till de jag vet inte kollar två gånger på frimärket!
    Smart! Själv insåg jag det när jag hade satt på en del redan, så jag bytte så att alla inbjudningar har skridskoåkarna och tackkorten får vårblommorna.
  • lottis77

Jag köpte i går på Gallerix. Kunde inte bestämma mig så det blev flest pussmunnar och några av de andra...

• Heloise

so far har 3 st av 36st noterat pussmunnsfrimärken hahaha

• Tindragull

Ja, just det! Vårblommor känns lite halvt avlkägset just nu... Du är inte dum du!

Trulsa79 skrev 2009-02-27 10:17:08 följande:
    Smart! Själv insåg jag det när jag hade satt på en del redan, så jag bytte så att alla inbjudningar har skridskoåkarna och tackkorten får vårblommorna.
  • Francis

Är det någon som har några pussmunfrimärken över så kan jag köpa dessa!

• elsi

7/11 på korsningen sveavägen/odengatan i stockholm har kvar!

• Lumo

Tvivlar faktiskt på om det är någon som lägger märke till vad det är för motiv på frimärket...

• Joji
    Lumo skrev 2009-03-04 12:53:24 följande:
    Tvivlar faktiskt på om det är någon som lägger märke till vad det är för motiv på frimärket...
    Jo då, en del gör det! Och, man kan ju vilja ha speciella frimärken oavsett, för att man själva tycker att det är kul! Eller så bryr man sig inte alls - helt upp till var och en!
  • Troll1

Jag tänker frankera med de fina frimärkena till de som jag vet ser det.

Svar på tråden Supersöta frimärken till inbjudan!!