• Casall

Supersöta frimärken till inbjudan!!

Posten har en serie frimärken som heter "tillsammans" med fyra olika motiv. De är två hjärte-svanar, flygande hjärtan, blom-hjärtan och skridsko-hjärtan. Det finns även ett annat fint märke som föreställer en pussmun, som heter just "pussmun".

Man kan beställa dessa via postens kundtjänst 020-788 788. De tar inte ut någon fraktavgift.

Skynda fynda!

• Svar på tråden Supersöta frimärken till inbjudan!!
  • DanKat

Dom släpps först den 29:e så dom borde väl inte gå att beställa redan nu...

• Luucie

Vi hade frimärken med chokladdoppade jordgubbar och bakelser på

• anja1661
    Luucie skrev 2009-01-23 13:53:37 följande:
    Vi hade frimärken med chokladdoppade jordgubbar och bakelser på
    vi oxå!
  • justagirl

Åh så typiskt! Skickade iväg inbjudningarna förra veckan...med potatis och kålhuvuden på...;/

• Luucie
    justagirl skrev 2009-01-23 14:15:39 följande:
    Åh så typiskt! Skickade iväg inbjudningarna förra veckan...med potatis och kålhuvuden på...;/
    Hahahaha! Ja jag såg dem...egentligen kan jag tycka att det hade varit rätt så roligt...vi hade riktigt fina kuvert med svarta rosor på och tryckta adresser i snirklig stil.
    Ett gäng potatisar i hörnet hade kanske varit hur kul som helst?!
    Men när jag frågade om de hade något annat så tog killen fram jordgubbarna och då kunde jag inte motstå..
  • Baby S

Man måste ju inte köpa de där hemska kålhuvudena och blomkålen, posten har en benägenhet att sätta de fulaste motiven på självhäftande karta som de gärna vill kränga flest av. Det finns såååå fina motiv på andra typer av märken som man inte får veta om man inte har lite koll..

• anja1661

jag tror inte nån kommer lägga märke till frimärkena om jag ska vara ärlig.

vi tog de vi fick...jordgubbar och bakelser

• Glittergräs

Visst vore det sött med hjärtan...

Vi kollade våra inbjudningar, de väger 24 gram, alltså 4 gram för mkt för ett porto. Känns trist att behöva lägga ytterligare ett frimärke på varje kuvert för bara 4 gram... Då skall jag defititivt ha hjärtan, så känns det roligare

Jag tror heller inte att så många tittar på frimärket...

• carolaj83

till sonens dop beställde jag frimärken från åland med ett fotografi av honom

• MulleNuh

haha ja jag hade också potatis, kålhuvuden och rödbetor på mina! Men INGEN har reagerat på det..

Svar på tråden Supersöta frimärken till inbjudan!!