• Casall

Supersöta frimärken till inbjudan!!

Posten har en serie frimärken som heter "tillsammans" med fyra olika motiv. De är två hjärte-svanar, flygande hjärtan, blom-hjärtan och skridsko-hjärtan. Det finns även ett annat fint märke som föreställer en pussmun, som heter just "pussmun".

Man kan beställa dessa via postens kundtjänst 020-788 788. De tar inte ut någon fraktavgift.

Skynda fynda!

• Svar på tråden Supersöta frimärken till inbjudan!!
  • Joji

Jag har skickat kort i massutskick med speciella frimärken förut, och då var det många som märkte! Beror nog på personerna som får korten också! Och kanske på att folk vet att jag är sån så att jag skulle göra en sån sak...

Men som sagt - tycker man ska göra helt som man själva vill!

• GladaEmma

Skrev till posten och frågade... Frimärkena kommer läggas ut på nätet till försäljning under veckan.

Är de självhäftande?

• Saggezza

Hur många köper man per paket/rulle och hur mycket kostar dem? Någon som vet?

• Casall

De kostar 6kr/styck och man köper dem som ark med 10st.

• GladaEmma

Åh! Perfekt!!! Vi kommer ev ha cellofanpåsar som kuvert och då är det ju lite svårt att ha "slick-frimärken"...

Casall skrev 2009-01-26 11:26:05 följande:
    Ja, de är självhäftande!
  • Tinzi

Tillsamman frimärken kommer ut i morgon enligt posten & ska hålla flera år, så man kan som jag vara ute långt i förväg :)

• Saggezza

Jag har precis beställt "Tillsammans" ifrån postens hemsida. Smidigt än så länge

• TesshjärtaFred

Min mamma jobbar på posten så hon har lagt undan 100 stycken till mig, så nu har jag både till inbjudan och tackkort. =)

• Saggezza

TesshjärtaFred skrev 2009-01-28 13:58:33 följande:
    Min mamma jobbar på posten så hon har lagt undan 100 stycken till mig, så nu har jag både till inbjudan och tackkort. =)

Åh vilken lyx! Själv tänkte vi bara ha dem på inbjudningarna.... tackkorten tar vi något annat motiv på!

Svar på tråden Supersöta frimärken till inbjudan!!