• Casall

Supersöta frimärken till inbjudan!!

Posten har en serie frimärken som heter "tillsammans" med fyra olika motiv. De är två hjärte-svanar, flygande hjärtan, blom-hjärtan och skridsko-hjärtan. Det finns även ett annat fint märke som föreställer en pussmun, som heter just "pussmun".

Man kan beställa dessa via postens kundtjänst 020-788 788. De tar inte ut någon fraktavgift.

Skynda fynda!

• Svar på tråden Supersöta frimärken till inbjudan!!
  • GladaEmma

Aha okej. Ska se till att göra klart en inbjudan snart så att jag vet hur mycket frimärken som behövs.

MilosMamma skrev 2009-01-29 08:14:15 följande:
    dom finns inte kvar i år har jag för mej, jag ville med ha dom.
  • sommarfina

Pussmunnar finns! Jag har beställt dem idag via postens kundtjänst. Se telefonnummer på första inlägget.

• MilosMamma
    sommarfina skrev 2009-01-29 11:54:11 följande:
    Pussmunnar finns! Jag har beställt dem idag via postens kundtjänst. Se telefonnummer på första inlägget.
    Vaa gör dom? åh så himla bra!! VART hitta du dom?? =)
  • MilosMamma

men finns dom inte o beställa på nätet?

• MrsWindh

Tack för tipset!!!!

Casall skrev 2009-01-23 12:19:07 följande:
    Posten har en serie frimärken som heter "tillsammans" med fyra olika motiv. De är två hjärte-svanar, flygande hjärtan, blom-hjärtan och skridsko-hjärtan. Det finns även ett annat fint märke som föreställer en pussmun, som heter just "pussmun".Man kan beställa dessa via postens kundtjänst 020-788 788. De tar inte ut någon fraktavgift.Skynda fynda!
  • MilosMamma

ännu bättre om man läser, dom var visst slutsålda.

• MrsWindh

LOL
    Jag höll på att göra precis samma sak!!! Tur att det finns fler som e lika vimsiga/virriga som jag!!

MilosMamma skrev 2009-01-29 12:02:16 följande:
    ännu bättre om man läser, dom var visst slutsålda.
  • Kanskesnartfru

Ja pussmunnarna kom ut nu i dagarna så de kan knappast vara slutsåld, sån rusch brukar det väl ändå inte vara

• MilosMamma
    Kanskesnartfru skrev 2009-01-29 12:14:45 följande:
    Ja pussmunnarna kom ut nu i dagarna så de kan knappast vara slutsåld, sån rusch brukar det väl ändå inte vara
    är dom med med klister? eller på ren svenska heter det självhäftande :D
Svar på tråden Supersöta frimärken till inbjudan!!