• Casall

Supersöta frimärken till inbjudan!!

Posten har en serie frimärken som heter "tillsammans" med fyra olika motiv. De är två hjärte-svanar, flygande hjärtan, blom-hjärtan och skridsko-hjärtan. Det finns även ett annat fint märke som föreställer en pussmun, som heter just "pussmun".

Man kan beställa dessa via postens kundtjänst 020-788 788. De tar inte ut någon fraktavgift.

Skynda fynda!

• Svar på tråden Supersöta frimärken till inbjudan!!
  • Linda7608

Har köpt dessa i dag på ICA...

• paulaner

Jag köpte dem på posten igår!! Jättefina!

• Luucie
    GladaEmma skrev 2009-01-26 11:29:37 följande:
    Åh! Perfekt!!! Vi kommer ev ha cellofanpåsar som kuvert och då är det ju lite svårt att ha "slick-frimärken"...
    Det låter jättefint! Men går de inte lätt sönder?
  • GladaEmma

Jag tror/hoppas inte det. Men vi får se hur det ser ut - vet inte om det är snyggt eller inte än :P Jag skulle köpt beskärare igår och göra klart en inbjudan, men gick och shoppade och glömde såklart den...så typiskt mig. Idag har jag satt larm på mobilen!

Luucie skrev 2009-01-28 14:29:17 följande:
    Det låter jättefint! Men går de inte lätt sönder?
  • Casall

Vi hade också cellofan-påsar! De finns färdiga på Panduro. Skitsnyggt när man ser inbjudan direkt istället för ett tråkigt kuvert. De håller jättebra och går inte sönder.

GladaEmma skrev 2009-01-28 14:32:47 följande:
    Jag tror/hoppas inte det. Men vi får se hur det ser ut - vet inte om det är snyggt eller inte än :P Jag skulle köpt beskärare igår och göra klart en inbjudan, men gick och shoppade och glömde såklart den...så typiskt mig. Idag har jag satt larm på mobilen!
  • Francis

Jag har inte följt tråden så med risk för att upprepa något som redan är sagt så har "Alla-hjärtans-dag"-frimärkerna kommit ut nu!! Detta är ju helt klart frimärken som utstrålar kärlek!

• pearlgirl

Jag beställde några häften "tillsammans" idag till inbjudningskorten, men nu såg jag de söta frimärkena med pussmun så jag ångrar mig lite :)

Tror ni man har öppet köp på frimärken?
    Annars borde det väl gå att byta eftersom det är samma valör?

• Tinzi
    pearlgirl skrev 2009-01-28 21:13:45 följande:
    Jag beställde några häften "tillsammans" idag till inbjudningskorten, men nu såg jag de söta frimärkena med pussmun så jag ångrar mig lite :)Tror ni man har öppet köp på frimärken? Annars borde det väl gå att byta eftersom det är samma valör?
    Så länge du inte träffar på en riktig surgubbe/tant så borde det ju inte va ngt problem. E ju bara å berätta varför :)
  • GladaEmma

Var finns pussmunnarna? Hittar dem inte...

pearlgirl skrev 2009-01-28 21:13:45 följande:
    Jag beställde några häften "tillsammans" idag till inbjudningskorten, men nu såg jag de söta frimärkena med pussmun så jag ångrar mig lite :)Tror ni man har öppet köp på frimärken? Annars borde det väl gå att byta eftersom det är samma valör?
  • MilosMamma
    GladaEmma skrev 2009-01-29 08:09:59 följande:
    Var finns pussmunnarna? Hittar dem inte...
    dom finns inte kvar i år har jag för mej, jag ville med ha dom.
Svar på tråden Supersöta frimärken till inbjudan!!