• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • nni
    Flisa80 skrev 2009-04-18 16:39:04 följande:
    Idag var jag och min blivande in till bröllopsbutiken och frågade hur det gick med min klänning, och den hade precis kommit till butiken!! Låg fortfarande nerpackad. Så otroooligt skönt att veta att den har kommit, har ju väntat 4 månader nu. Så, nästa vecka blir det till att prova den igen. Feels good!
    Åh vad roligt! Berätta sedan hur det gick/kändes!! Jag kan knappt bärga mig själv (ska prova om mer än en månad).
  • Flisa80
    nni skrev 2009-04-18 21:27:35 följande:
    Åh vad roligt! Berätta sedan hur det gick/kändes!! Jag kan knappt bärga mig själv (ska prova om mer än en månad).
    Ja absolut, det ska jag göra!
  • Miss Moneypenny

Vi fick ringarna igår! Vill bara ha båda ringarna redan nu..men det får man ju inte :) Har bild i galleriet!

• Flisa80

Miss Moneypenny skrev 2009-04-19 10:28:46 följande:

Vi fick ringarna igår! Vill bara ha båda ringarna redan nu..men det får man ju inte :) Har bild i galleriet!
    Jag hittar ingen bild!!
  • JennyLH

Flisa:
    Vad skönt att klänningen kommit.

Honepenny:
    Vad skönta tt ringarna är klara, våra är med klara ochvi ska betala den 27.e så det är skönt.

Har hittat ett par skor till klänning, de hade jättefina vita skor på Din sko. många bra alternativ.

Red Scarlet:
    Trist med första intrycket av prästen

• Miss Moneypenny

Men åh, vad irriterande, den är borta nu...konstigt. Får prova igen.

Flisa80 skrev 2009-04-19 10:38:06 följande:
    Miss Moneypenny skrev 2009-04-19 10:28:46 följande:
    Jag hittar ingen bild!!
  • zeddy

Miss Moneypenny skrev 2009-04-20 09:08:05 följande:

Men åh, vad irriterande, den är borta nu...konstigt. Får prova igen.
    Fortfarande ingen bild på ringarna, men å vilka andra fina bilder du har. Och vilken fin klänning!
  • Miss Moneypenny

Tack, vad snällt! Hoppas jag får klänningen nån gång bara..den är många veckor försenad :(

Bilden på ringarna verkar vara för stor..går inte att spara. Får väl förminska den.

zeddy skrev 2009-04-20 09:31:29 följande:
    Miss Moneypenny skrev 2009-04-20 09:08:05 följande:
    Fortfarande ingen bild på ringarna, men å vilka andra fina bilder du har. Och vilken fin klänning!
  • nni

Miss Moneypenny skrev 2009-04-20 09:36:33 följande:

Tack, vad snällt! Hoppas jag får klänningen nån gång bara..den är många veckor försenad :(Bilden på ringarna verkar vara för stor..går inte att spara. Får väl förminska den.
    Vi väntar spännt
  • MissDoe

Fick tillbaka hinderprövningen idag och ja, vi fick "godkännt" (inte för att jag tvivlade, men ändå skönt att det är klart). Skrattade lite när jag såg brevet, det var nämligen adresserat till MIG och inte till min m2b. För ett tag sen var det en tjej här på bt som kommenterade att allt adresserades till killen trots att vi lever så jämnställt annars (vilket jag höll med om), så det var lite av en triumf.

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3