Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
4-stavarna var ju superfina!!!!!!
I eftermiddag ska jag och fixa klänningen. Ska försöka ta lite bilder då..
Nej, de var jättebra båda beskrivningarna. Tack för tipsen!
Vi har även funderat på att ha look alike bilder i festhäftet bredvid beskrivningen. Jag har redan börjat fila lite på det och det kan bli jätteroligt...så länge man inte är taskig :) Men där blir det ännu svårare att veta vet någon man aldrig träffat är lik. Facebook är kanske en bra idé då.
Oh nej, jag såg tre dagar efter jag beställt en bolero att det var fel sorts. Som kostade 4 ggr så mycket än den jag ville ha. Men kunde ombeställa den och köpte en väska också. Dessa två för hälften av priset som den felaktiga boleron kostade. Pustar ut. Ett mindre problem men skulle vara tråkigt att lägga pengar på ngt man inte egentligen ville ha ju...
Har lämnat in våra ringar för gravyr och omrhodering idag! Det känns naket usch! Men blev glatt överraskad över att jag kunde deala till mig ett bättre pris med tjejen i kassan. I en annan smyckesbutik tar de pris på gravyr per tecken (över ett visst antal) och 420:- för rhodering av en ring. Så det skulle bli ungefär 1500:- för allt. Men i den här smyckesbutiken fick jag ner priset till 900:-. När jag väl skulle lämna in ringarna idag frågade tjejen vilket pris vi kom överens om tidigare "Ja du sa 900:- till mig..?" "Jaha, men då säger vi 750:- då hihi!"
Haha hon prutade åt mig, det var en bra deal. Många bäckar små :)
nini:
trist att dte var fel.
red scarlet:
att du varen hejjare på att pruta då....Hihi
Igår hittade jag skor till min klänning!! Jag trodde ju att jag redan hade gjort det men de passade inte till sist, så nu har jag hittat nya. Sköönt!! Och idag hittade jag en klänning, en vanlig, som jag älskar!! KappAhl (ett ställe som jag never ever handlar på) har gett ut en ny kollektion som heter vintage stories... Sååå vacker. Kunde köpt allt, men nu köpte jag bara klänningen som jag har på bild i galleriet. Den ska jag har på presentöppningen dagen efter bröllopet. Ska försöka hålla på den tills dess.
Har hittat massa roliga saker till bröllopet på stan idag, roligt roligt roligt!!!
Glad påsk alla juni brudar!