• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • Pentan

Angående mina räkor...

Har tuggat på en liten rosavit kropp som jag skalade. Smakade precis som jag kom ihåg dem, inte märkvärdigare än så. Jag spottade ut allt sen, så jag har bara tuggat.
    Blir inte mer än så tror jag. Min sambo som jobbar sa att vi annars kunde göra lite mysigt i kväll när han kom hem och äta lite ihop. Men bara om jag vill. Tror inte att jag vill. Men gärna mysa...
    Mår bättre!

• knyjoy

Värsta duktig, jag skulle aldrig klara av att bara tugga haha ^^

Mys är viktigt när man håller på :)

Pentan skrev 2009-03-05 15:15:30 följande:
    Angående mina räkor...Har tuggat på en liten rosavit kropp som jag skalade. Smakade precis som jag kom ihåg dem, inte märkvärdigare än så. Jag spottade ut allt sen, så jag har bara tuggat.Blir inte mer än så tror jag. Min sambo som jobbar sa att vi annars kunde göra lite mysigt i kväll när han kom hem och äta lite ihop. Men bara om jag vill. Tror inte att jag vill. Men gärna mysa... Mår bättre!
  • Cbk09

Oj tack vad underbara ni är!!!
    Vilket stöd!!! =) *tårögd*

Va lite orolig efter att jag skickade inlägget om vad som hänt att ni skulle be mig dra upp en ny tråd ang det ämnet....
    Kände att det jag skrev inte riktigt e vad denna tråden e till för.
    Så tack, tack, tack för att ni e så goa!!! =)

Många tusen styrkekramar till alla som behöver!!!

Vi fixar detta nu, tillsammans!! vi e ju alla på G!!

• Heloise

cbk09
    Herregud vilken j-la idiot! Stor kram
    Ni andra är så duktiga, egentligen borde jag hålla på och göra arrayer och loopar och annat kul men jag känner att det är trevligare här
    lycka till i kväll på vägningen!
    Ni är alla en sådan källa till inspiration!

• 090414

Ni är ju superduktiga här inne..... Tror det är vanligt att man blir lite nere ibland även om det är skitjobbigt....

Jag är idag på dag 4 o det känns helt OK.
    Var på spinning igår kände då att jag inte hade så mkt ork som vanligt men jag trampade på så mycket jag orkade...

Nu ska kilona väck för gått!!!!!

• lönnsjö

Dag 2 avklarad.Har gått bra idag,inget sug efter ngt speciellt. Men oj vad magen har kurrat. Dålig på att dricka,måste tänka mer på det.
    Känns så himla bra den omgången med CK. Som om jag verkligen har bestämt mig för att nu jäklar kämpar jag tills målet är uppnått.

Stor kram till er alla. Ni gör halva jobbet med allt stöd och styrkande ord på vägen.

• Heloise

Dag två är snart klar, känner mig pigg och glad. Inte så himla hungrig heller, fryser som bara den och snorar, är jag hemsk om ja ghoppas på en lite febersväng så därlagom tills imorron som håller i sig över dag 3-4 och 5 som är mina värsta dagar

Tog en sväng på stan oxå och köpte ett apr nya jeans antagligen otorligt korkat för jag hoppas att jag inte kan ha dem om ngr veckor men jag har inga jeans och måste ha ngt att ha på mig. Sen slank det ner en tunika och ett par tights och lite smink av bara farten.
    Fasar för imorron och helgen vet att dag 3 och 4 brukar vara avskyvärda för mig.
    Ska ta ett bad och sedan ta med mig datorn till sovrummet och kika på lite avsnitt av Being Human!

• 1augusti2009

Dag 60 på ren kur:

-2,7 denna vecka

Totalt -18,7kg

• Pentan

Wiihiiii!!! Du är så jäkla duktig som hållit på så länge!! Helt otroligt, för jag VET vad det krävs av en!!!

1augusti2009 skrev 2009-03-06 08:51:50 följande:
    Dag 60 på ren kur:-2,7 denna veckaTotalt -18,7kg
  • knyjoy

Guud vad ni är vakna tidigt ^^

Dag 5 för mig idag och inget fusk hittills... men jag tycker det går lite trögt så snart ska jag ut och gå.

-0,3 kg idag och totalt 4,2 kg. ja okej helt onöjd är jag väl inte ;)

Är det ingen av er som bor i Eskilstuna så man kan dra ut er på promenad i nyfors ;)

KRAAM på er alla duktiga!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!