• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • emersson
    Pentan skrev 2009-03-04 21:52:51 följande:
    Kan inte leva utan Fun Light nu när jag kurar, dricker säkert 2-3 l vatten med fun light. Ska slopa all sötningsmedel sen när kuren är klar, men nu behöver jag det för att fixa detta.
    Får man dricka funlight :) det hade jag ingen aning om, ska komma ihåg det till nästa gång :)Kanske blir det lite lättare då får man hoppas..
  • Heloise

so far so good haha!

Förutom att min dumma jävla syrra ringde och gjorde mig så arg att jag hoppade, varför kan inte folk bara låta en planera sitt trevliga vackra bröllop ifred och vara glada för att de får komma?
    Inga stora grejjer när magen är tom!

• MsomiMarie

Jag började gå på ren kur i Måndags,ska köra i sex veckor. Det har jag gjort tidigare för två år sedan. Flyttade ihop med sambon i aug 08 och vips så blev jag lite sambotjockis .

CK är det enda som funkar för mig att gå ner ordentligt i vikt,och man behöver inte laga en massa mat och krångla på,man bara dricker och blundar för allt gott som finns!

Hoppas jag står ut med shakerna bara,jag tcker nämligen att de är vidriga och det tar tid innan jag får i mig en. Jag är aldrig hungrig eller frestad att äta som de flesta får kämpa med. Jag får nästan kväljningar av shaken istället!

Men några veckor för fantastiskt resultat är värt all möda! Håll ut gott folk!

• knyjoy

Trots allt elände igår lyckades jag ta mig ut på en promenad i morse.. eller ja powerwalk med stavar. Men hur klantig är inte jag? Jag glömde vattenflaskan ju!! gah jag höll på att dö. trodde hjärtat skulle hoppa ur magen på mig. men jag gick vidare och knatade på i iallafall 40 min. inte en timme men jag kände att det räckte.

vågen hade inte rört sig idag men det är okej :)

senare blir det yoga pass med min alldeles privata instruktör och efter det eventuellt afrikansk dans eller yogalates, beroende på vad jag orkar!

chipp chipp!

• lönnsjö

Pentan skrev 2009-03-04 21:52:51 följande:
    Kan inte leva utan Fun Light nu när jag kurar, dricker säkert 2-3 l vatten med fun light. Ska slopa all sötningsmedel sen när kuren är klar, men nu behöver jag det för att fixa detta.

Härligt! Då blev det genast lite roligare *springer till skafferiet och plockar fram Fun lighten*

• lönnsjö

knyjoy skrev 2009-03-05 09:46:03 följande:
    Trots allt elände igår lyckades jag ta mig ut på en promenad i morse.. eller ja powerwalk med stavar. Men hur klantig är inte jag? Jag glömde vattenflaskan ju!! gah jag höll på att dö. trodde hjärtat skulle hoppa ur magen på mig. men jag gick vidare och knatade på i iallafall 40 min. inte en timme men jag kände att det räckte.vågen hade inte rört sig idag men det är okej :)senare blir det yoga pass med min alldeles privata instruktör och efter det eventuellt afrikansk dans eller yogalates, beroende på vad jag orkar!chipp chipp!

Duktig du är!! hejja dig

• Pentan

Knyjoy

Skitbra, härligt att du kör på så fint med motionen!!

Dag 64
    -21,6 kg
    77,4 kg

Mår skiiiit.... Vill äta och är så jäkla deppig!! Känns som om jag har sorg. Kan nästan börja gråta för inget! Har kännt så här i 2 veckor nu och det börjar tära sjukt på psyket.

• Pentan

Ok jag kommer köpa 1 hg färska räkor med mig hem i dag efter jobbet. Jag känner att jag behöver det. Mår inte bra och själva valet att kunna få äta dessa räkor eller ej kanske får mig på rätt köl igen.

Är jag dålig nu..?

• lönnsjö

Pentan: Jobbigt!! Hittar inga peppande ord att ge dig. Du har varit så jäkla stark och duktig, läste din blogg igår. Jag beundrar dig till 110 %. Vilken prestation du har gjort och du är så himla söt. Vilket du självklart var innan också. Kan vi göra något för dig?
    Stor styrkekram till dig.

• Pentan

Tack, jag ska hem och vila, kanske äter några räkor bara för att få lite energi och en "ny grej"...

Bara det att jag hela tiden stöttar alla i min närhet, hemma, jobbet och vännerna. Känner att jag ställer upp hela tiden och lägger tid och energi på andras saker. MEn så står man här mitt i allt och mår så jäkla dåligt och så är det ingen som ser eller märker det. Då faller man lite extra.
    Detta är inget jag kan skriva på bloggen eftersom så många läser den, men här bland er så känner jag mig trygg.

lönnsjö skrev 2009-03-05 11:15:36 följande:
    Pentan: Jobbigt!! Hittar inga peppande ord att ge dig. Du har varit så jäkla stark och duktig, läste din blogg igår. Jag beundrar dig till 110 %. Vilken prestation du har gjort och du är så himla söt. Vilket du självklart var innan också. Kan vi göra något för dig? Stor styrkekram till dig.
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!