• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Frejis

Tack för all omtanke!

Lappis - jaha, det var antagonistorangutanger som du ska hålla på med? Vad heter medicinen? Minns att sprutan på mina var lite stor och läskig; en god nyhet är dock att de har gjort om Ovitrelle sprutan från en stor till en liten. Blev positivt överraskad senaste gången.

AM- skönt att det har slutat läcka. Kommer ni att ta reda på om det är en tjej eller en kille i magen?

Cicci - vad välstädat det måste vara hemma hos dig stackars V. som är sjuk igen.

Viktualia - när är det dags för BIM för dig?

• viktualia

Freijs - framåt fredag typ. men som tillvaron ser ut lär jag inte testa förrän på söndag kväll pga planerade aktiviteter

• Fru E

Bra att hålla sig sysselsatt när man försöker glömma saker, nästan bästa botemedlet även om jag själv är ganska dåligt på det. Men å andra sidan e jag en hejjare på att ge råd att andra som jag själv naturligtvis aldrig följer

• viktualia

hm... det är tyvärr inte så givet att jag är sysselsatt.. kanske borde skrivit vad jag ska göra.. ska till sväronen och har ingen lust att testa mig hemma hos dem.... det räcker med att missfallet startade när vi var där i somras.. maken lyckades krångla oss därifrån med NÄSTAN den fart jag ville.. men bara nästan...

• Fru E

Vickan-skönare att testa hemma och är du gravid så e du gravid på söndag med

• FruCicci

Frejis: Det är en fröjd för ögat hemma hos mig, inte bara på ytan utan när man öppnar lådor och garderober, så är det fint. Jag älskar att städa, det är så skönt och så är resultatet så bra.
    Fast pepparkaks smulor är det i halva lägenheten. Jag bakade kanon goda peppisar i lördags morse, o Victor har en förmåga att äta halva o krossa halva pepparkakan (Likadant med Mariekex, dessa kan man hitta halvätna här o var).

EA, nej det var inte ens i närheten av tant. Jag fann en röd strimma, som en fem krona, när jag muffade, sen ytters lite beiget. Jag var ganska säker på att jag var gravid, men eftersom jag just gjort en abort, så ville jag inte ta ut segern i förskott.
    Första gången jag blev gravid så hade jag mer rostfärgat brunt klegg som varade 2-3 dagar, så körde jag till o med upp en propp kom jag ihåg. Men den fylldes ju inte direkt...
    HOPPAS för din skulle att det inte är något annat... Det är väääldigt vanligt att man får en blödning när man skulle haft mens, eller en blodblandad flytning för all del, så tappa inte greppet än!

Nu ska jag mumsa vidare på min Häagen-Dazs glass!
    (Direkt ur urken så klart)

• muggles

Hej tjejer - jag har gett upp om att läsa ikapp Det går inte tyvärr. Men jag hoppar in då och då och hoppas att det är ok? Jag kanske frågar efter en update ibland också

Frejis: usch, skulle vilja ge dig annat än en cyberkram! Låter bra med en kurator (när jag själv gick hos familjeterapeut pga lite problem kallade maken psykologen för psykopaten - han har en bra egenskap att få en att skratta i ledsamma situationer).

Fick Ore minus el?

AM: härligt att det slutat läcka!

Cicci: jag hoppas att tiden går snabbt tills på torsdag så att du får besked och jag är helt övertygad om att beskedet blir positivt!

• Fru E

Cissi-oki......fortsätter iaf att hålla deppmantelns ena hörn tryggt i handen. Som grädde på moset har ännu en av mina kollegor på avd meddelat att de ska ha sitt första barn i maj....och sen var det jag som e kvar som inte har barn

Tycker det är dags för en STOR gruppkram så
    *kram på er alla* eller var det *groouummppfff*

• Fru E

muggles-Ores tant kom på dag 30 så var cykeln som var längre än räknat med.....

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!