• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • muggles

frullan: hur kan man vara datorlös Låter som ett mkt oroande tillstånd! Hur botar man det? Visst är det väl vanligt att magen blir stor mkt fortare andra gången (livmodern är uttöjd redan), Ciccis mage är ju också större denna gång. Det är säkert EN liten Borra därinne...

• Fru FruLLan

Nenne: snappade upp något om en ficklampa när jag läste igår...
    använd gärna den nu när du dansar så blir det ÄNNU bättre. det var ju bra innan ... men....
    Puussss

AM: aha då var det som jag misstänkte. Förtsår precis hur ni resonerar. Är själv inne på samma linje. Får se hur vi gör. Fick ju toppensiffror med borren men kunde inte heller lita på dom då jag mer ser till statistikens brister.

Hmmmm jag mådde ju super med borren också. Det finns ju småååå skillnader men dom är så minimala så jag tycker inte dom bevisar att det är en tjej nu. Med borren var ju det första tecknet att jag fick ont utanpå magen ganska snart efter ÄL. Det kände jag inte alls nu. Nu fick jag ju skitont i tuttarna och sen mådde jag illa (inte mycket) i ett par veckor.

men det är ju så lite skillnad såååå.....
    Annars mådde jag kanon då och kanon nu. Så det talar nog snarare för att det är en kille den här gången med.

jag gillar långhåriga killar Inte alltid men.
    Jag är ju en rockenroll slampa så så klart gillar jag killar med långt hår. Som maken

• fru AM

Frullan: Dewt kanske är så att du mår kanon när du är gravid bara ... Hade du några cravings med Borren?

Nu är ju inte systersonen långhårig. Det är väl bara så att han inte är så korthårig som herrTelis ...

• fru AM

fru AM skrev 2008-11-21 14:41:15 följande:

Frullan: Dewt kanske är så att du mår kanon när du är gravid bara ...
    Jag menar oavsett om det är en kille eller tjej
  • Telemarkgrrl

fru AM skrev 2008-11-21 14:41:15 följande:

Nu är ju inte systersonen långhårig. Det är väl bara så att han inte är så korthårig som herrTelis ...
    Fniss, nä, han var med så där Östermalm-prins Carl Philip-aktig i frisyren.

Telis-mannen är mer som Bruce Willis.
  • Lapinette

Börjar bli lite nyfiken på både Östermalmskillen och Bruce Willis!! Får väl se vad som hänt på tråden ikväll för nu drar jag hem och lägger mig. Snorar konstant och är sååå tung i huvudet. Bye tjejer! Ha en skön fredagskväll.

• fru AM

Fast inte så långt va Telis!? Som C-P alltså?! Inte så olijgt heller. Känner att jag måste försvara familjens heder här ...

Jag tycker ju också att riktigt kort hår är allra snyggast på killar. Kn*llpäls! brukar jag glatt skrika när maken kommer hem fr frisören ...

• fru AM

Lappis - gå igenom S-gallerian på vägen hem ...

• nennesjuttioåtta

AM
    Kn*llpäls!!! JAG DÖR!!!!

Lapinettisen
    Krya på dig, gumman! Ta en trocca! nej, en Pol Roger, menar jag!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!