• Astriden

Underbara Göteborgsfruar- Del 6

Vi träffades som brudar, följt varandra till fruar, blivit riktigt goda vänner & träffas vidare genom nya äventyr.

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Aybee 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2916681.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3041405.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6
  • Amor Eterno

Åhh vad gulligt att allt går så bra med Astriden osv... JA detta med stora boobs det känner jag redan efter ..Sedan skall det vara mjölk i dem oxå jesus måste ju ha bauta bh sen!!

Det jag har märkt av är ju att min sexlust är borta är lite frustrerande men känner mig lite pryd nu..förhoppningsvis är det en fas som snart går över!!! Snälla säg att det är så!

Snart är det dags för lunch!

• Grund

Vad mysigt det låter med Adrian och speciellt när han är så himla snäll. Det syns på bilderna att han gillar att sova
    Kanske den där kulan du hade runt halsen hade en lugnande effekt ändå. Du får ge storasyster Astrid en puss från mig för att hon är så duktig!

• AyBee

Hej fruar

Idag är det officellt. Idag kom papprena från Skatteverket att jag nu heter R i efternamn!!!! Vad weird det känns att se det på print.

• 31 maj 2008

Hej tjejer!

Astriden - det låter ju hur mysigt som helst! Vad skönt att allt fungerar så bra för er. Längtar verkligen!

Jobbar hemifrån Gbg idag, så skönt. Har just lunchdejtat med mina gamla kollegor. Hade gärna kommit ut till er och bebismyst, Astriden, men bilen är kvar i Örebro, så det blir lite jobbigt.

Roligt att namnet är klart nu, AyBee! Kan tänka mig att man säger/skriver fel några gånger innan man lär sig.

• AyBee

Jag sa till och med fel till Astriden i tel idag
    Säger ibland A K om mig själv när jag pratar men nu måste jag ju vänja mig med att säga A R istället.....fast det är ju egentligen ett i-lands problem

• mrsD

Aybee - *ASG* ja d e nog höjden av i-landsproblem tror jag! men dock, ett problem!

hua, nu har ja varit duktig=) gjort tre-rätters inkluderad förrätt; toast med getost och grillad aubergine, ceasarsallad med en twist, och chokladmousse med kanel och ganerat med mandelflarn!
    *känner mig otroligt duktig*

• AyBee

Nämän.....vad uktig du har varit....what´s the occation?

• mrsD

Kusin Vitamin på middag=) o kände mig kanske smått överambitiös *s*

• Långserud

Hej flickor!

Vikken dag ag haft, puh men nu hemma efter mys med hämtmat och godis och idol hemma hos kompisar.

Åh astriden vad mysigt det ser ut! Som Amor säger så är det ngt visst med pappa-barn-kort! Så sött!
    Du vet att vi kommer gärna på Adrian fika! Bara att säga till när passar er!

BArba: Fy bubblan, bli svimfärdig när man själv är läskigt! Skönt att du kryade på dig och fick en massa shoppat! Vi skulle ju ordna en tur till IKEA ju! Har ej funnits tid för det för mig, har du kommit iväg? Åh har du förresten tips på billigt kakel? Ska ha till en gästtoa så vill lägga lagom mkt. Vilka butiker finns? Å butik för handfat?

Hoppas alla haft mysiga fredagskvällar!

Stora kramen!

• 31 maj 2008

God morgon tjejer!

Lite stört... att vakna kl 05:58 en lördagmorgon, pigg och glad. M var inte alls lika sugen på att kliva upp ur sängen, så nu sitter jag i köket med en stor kopp te som sällskap Tänkte bläddra i Allt i hemmets julspecial och mysa på morgonen, senare ska vi åka till Lysekil och Smögen.

Haha, AyBee, det är nog ett i-landsproblem!

MrsD - mums! Blev det lika gott som det låter?

Långserud - inga tips har jag tyvärr.

Trevlig helg till er alla!

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6