• Astriden

Underbara Göteborgsfruar- Del 6

Vi träffades som brudar, följt varandra till fruar, blivit riktigt goda vänner & träffas vidare genom nya äventyr.

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Aybee 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2916681.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3041405.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6
  • AyBee

Hej fruar

Idag är ingen bra dag. Ligger i sängen med illamående samt mensvärk så in i norden.......säkerligen extra ont bara för att den var 9 dagar sen också!!!! Skit också!! Så jag ringde M när han var på väg till jobbet och sa att han fick komma hem igen o ta hand om A. HATAR att må illa verkligen.

Ljus på Torp....får kolla det nästa gång jag är där.
    Ullared - blir nog en tripp dit nästa lördag för lite julklappsshopping. Säger som de andra Barba - kör försiktigt!!

• stenbruden

Yes Svante var namnet...
    Han är verkligen underbar!! Kan sitta och titta på honom i evugheter..

Nu är jag på jobbet en snabbis sen bär det hemåt igen till valpen. Jocke ska till Kiruna idag så det blir till o va hemma resten va veckan.
    Då ska jag förhoppningsvis hinna läsa lite mer och kolla in Aybees bilder! Stort grattis!!!!! Ska bläddra bakåt och se om jag kan läsa om din stora dag!!!

Nu ska jag träffa kunder snart... Hoppas ni får en toppen dag!!! Krya på dig Aybee!

Barba - akta dig för alla vagnar på Ullared vi var där för ett tag sen, sjuuukt mkt folk... Det är bara att knö sig fram

• Grund

Anna: Den där sidan kändes oseriös. Tack iaf!

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Grund - Såg på Nyheterna om varsel du blir väl inte berörd eller?

Vad var detta för smygreklam skall anmälas eller?

Långserud - Hoppas du hittar kaklet du behöver så surt över detta!! Kan ni tänka er göra typ som en ram då med det ljusa?

Idag är det simning på gång med mannen sedan hem och slappa

• Grund

Amor: Jag hade lite ont i magen igår förmiddag när varslet lades men fick vid lunchtid veta att min avdelning inte är med.
    Tack gode gud för det!!!

Astriden: Hur firade ni 1-veckasdagen igår?

• AyBee

Idag fick våra vänner en son som ska heta Måns. Efter 28 timmars värkar blev det till slut kejsarsnitt. Han var en stor kille, i klass med eran A, Astriden. 52 cm lång och 4135 g

• 31 maj 2008

Ooo, långa jobbiga förlossningar verkar vara vanliga... *försöker bearbeta mig själv*

• AyBee

Ja det är klar att man måste kämpa lite.....men belöningen är toppen. Jag hade hellre haft en sån föelossning än min med Axel där jag inte fick vara med alls.....fast tack vare den så lever ju A idag. Lite twilightzone....

• BarbaBruden

I´m back! Sjukt mycket folk i Ullared.
    Hann vara inne i butiken i typ 5 minuter innan jag fick värsta migrän attacken. Tappade synen helt och fick ledas in i vilorummet. Efter 1 timmas sömn i Gekås vilosäng och massa piller var jag som ny igen!

Fick handlat massor! Bara 3 klappar dock! Men mycket jox til huset....typ penslar o rollers....

Aybee
    Attans med mensvärk. Mitt enda sjuksköterske tips jag kan ge är 1 Ibumetin & 2 Panodil ihop brukar göra susen!

KRAM!

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6