• Astriden

Underbara Göteborgsfruar- Del 6

Vi träffades som brudar, följt varandra till fruar, blivit riktigt goda vänner & träffas vidare genom nya äventyr.

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Aybee 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2916681.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3041405.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6
  • AyBee

Åhhh Grund vad underbart det lät med en ansiktsbehandling!!!
    Sen....(+0,5 på ena och -0,5 på andra)....det betyder ju +-0.0 på båda Förstår att det känns onödigt. Själv har jag -5,0 på båda ögonen samt brytningsfel så jag ser knappt en halv meter framför mig utan linserna

Idag verkar A må mycket bättre. Han har fått i sig lite frukost och munnen går i ett.....håll tummarna för att det äntligen är över nu.

Långse- undrar oxå hur farmor mår???

• Astriden

Idag har vi vart på återbesök på Östra Adrian mår prima.
    Han vägde precis på g samma som nära han kom ut 4200, tog sticket i handen utan att röra en min & hör perfekt.

Aybee, va skönt. Vi håller tummarna för att han klarar sig nu.
    Grund, åh va skönt det låter! dryga 6, är saftigt tycker jag med men å andra sidan kanske du använder dem varje dag.

Majsis, om du syftar på att du inte längre är med på listan är det för att du själv för ett tag sedan deklarerade att du nu lämnar BT för FL visste faktiskt inte att du fortfarande va med oss då du inte längte skriver något. Ingen baktanke & vill du, är du hjärtligt välkommen tillbaka.

• Amor Eterno

Halloj!!

Astrid - Härligt att lille adrian mår bra?? HUr går det med amningen??

Aybee - Hoppas A blir bättre och ni får tid för lite mys tillsammans.

Grund - Förstår 6 lappar för glasögon känns som lite överpris, men nu för tiden finns det så fina bågar

Slutar kl.13.30 isag, vi skall på ultraljud kl.14.00 nu är vi på 18+1 så nu utvecklas hörseln Måste sjunga mycket för den!! Mina föräldrar har 35 års bröllopsdag idag

• mrsD

31 maj - inte alltid lika lätt som d verkar..

Grund - OM du nu måste ha ngt alls, så linser?

• Astriden

mrsd... ska vi läsa mellan raderna i ditt svar? verkstad?

• mrsD

Astriden - ni e fria att tolka d som ni vill! ;) menar att d ibland inte e så "bara"..=/

• mrsD

ingen kritik mot 31 maj, förstår precis vad du menar, mer ett "påpekande"? =)

• Grund

Astriden: Vad härligt att ert lilla Underverk mår bra . Skönt att få göra koller ändå antar jag.

Jag ringde i förmiddags och avbeställde glasögonen. optikern var inte där då men jag får ta ett snack till med honom innan jag bränner 6000 på brillorna. Kan ju börja med att testa med andra glas i mina läsglasögon kanske...

31maj: Herregud, tiden går rasande fort och snart är du mamma också!

MrsD: Ja, kanske så småningom. Testade linser förra hösten men tyckte det var lite läskigt. Vanesak antar jag.

Vad säger ni om Lusse-fika hos oss den 14/12?

• mrsD

Grund - ja antagligen, läskigt först o ha ngt PÅ ögonen! men fattar inte varför han ville du skulle brillor me så litet fel? ja har ju 2,5 o 3,5 o d e ju ändå inget megafel.. aja.. ta du ett snack me honom=)

E jättegärna me på lussefika, så längesen jag va me på bt-träff, dags igen!

• Astriden

Lussefika & husesyn hos Grund´s
    14/12

Astriden med M & A

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6