• Pyret09

OH MY GOD!

Jag tror min älskling tänker ge mig något ikväll. Kikade in på hans konto och han köpte något dyrt från Albrekts här om dagen.
    ÅH varför skulle jag se det, nu är jag ju hur nervös som helst.
    Han kommer hem om några timmar från sitt jobb! ÅH...

• Svar på tråden OH MY GOD!
  • millanros

Grattis att du kunde somna

• Pyret09

Eller inte =P

millanros skrev 2008-10-31 13:33:37 följande:
    Grattis att du kunde somna
  • Fröken Strössel

Och nu vill vi ju veta: Hur ser ringen ut? :D

• Pyret09

Ja vad ska man säga, den är med diamanter självklart, diamanremsan korsar liksom det släta i ringen om ni förstår? Hehe svårt och förklara, kan försöka få fram en bra bild när kamerans batteri laddat klart =)

• Villemoa

Ja, bild vill vi ha! var ni förlovade sen tidigare? Ringen du fick igår, vilken hand har du den på?

• nni

Grattis till er!! Sån rolig väckning! Hade du svårt att sov sen kanske?! Hehe :)

• Pyret09

Japp det var vi! Bild kommer, ska fixa det =) Är just nu för upptagen med mat och gubben med bygg. Jag har den på samma finger som förlovningsringen...

Villemoa skrev 2008-10-31 15:02:31 följande:
    Ja, bild vill vi ha! var ni förlovade sen tidigare? Ringen du fick igår, vilken hand har du den på?
  • Pyret09

Tack!! Ja det hade jag, det ena ledde till det andra efter =P Hehe

nni skrev 2008-10-31 15:46:47 följande:
    Grattis till er!! Sån rolig väckning! Hade du svårt att sov sen kanske?! Hehe :)
  • lillabruden

ÅÅÅHHH!!! Tänk om ni haft det på tv....hur många tittare som helst!!!! Drama när dem sitter i bilen...han vill bara hem till dig o ge dig ringen...du sitter hemma otålig men somnar...väcks och plötsligt ska ni gifta er!!!!

GRATTIS!!!!

Pyret09 skrev 2008-10-31 11:30:53 följande:
    Det gick bra =D Han var hemma halv tolv igår kväll och han väckte mig på ett himla mysigt sätt =D Genom att ge mig en ring =D =D Han frågade om jag ville gifta mig med honom och jaaaaaaaaaaaaaaaaa skrek jag nästan =D ÅÅÅH vilket mysigt sätt och bli väckt på av sin kära!! =D Och världens finaste ring!!
  • nni

Pyret09; Var väl det jag kunde tänka mig.

lillabruden skrev 2008-10-31 17:55:18 följande:
    ÅÅÅHHH!!! Tänk om ni haft det på tv....hur många tittare som helst!!!! Drama när dem sitter i bilen...han vill bara hem till dig o ge dig ringen...du sitter hemma otålig men somnar...väcks och plötsligt ska ni gifta er!!!! GRATTIS!!!!
    Ja det känns som en romantisk drama eller ngt. Haha. Myys.
  • Villemoa

Kommer du ha samma ring som vigselring sen? Nu när du har två ringar på ringfingret kan du träna på hur det är att vara gift (även om det inte är ringarna som utgör äktenskapet) tills det blir dags på riktigt

Pyret09 skrev 2008-10-31 15:48:10 följande:
    Japp det var vi! Bild kommer, ska fixa det =) Är just nu för upptagen med mat och gubben med bygg. Jag har den på samma finger som förlovningsringen...
  • Pyret09

Tack för alla gratulationer igen =D Hihi ja visst, värsta dokusåpan =P

Villemoa: Japp kommer ha samma ring som vigselring, satt på den på en gång, kanske man inte ska göra *skäms* Hihi. Nu blir det smarrig mat och sen MYS =D

• nni

Ser att du ska ha barn. Ännu mera Gratttiiiiss till er

• Pyret09

Jamenvisst, februari 2009 ploppar den lilla ut =D Tackar, tackar!! =D =D

nni skrev 2008-10-31 19:29:11 följande:
    Ser att du ska ha barn. Ännu mera Gratttiiiiss till er
  • aikidoaasa

Grattis! Det blev inte så länge som du behövde vänta.

• Pyret09

Nixpix =D

aikidoaasa skrev 2008-11-01 00:54:25 följande:
    Grattis! Det blev inte så länge som du behövde vänta.
  • Villemoa

Åh, grattis till lilla pyret! Vi fick vår lilla dotter i mars i år så hon kommer bli strax över året när vi gifter oss

Svar på tråden OH MY GOD!