• Pyret09

OH MY GOD!

Jag tror min älskling tänker ge mig något ikväll. Kikade in på hans konto och han köpte något dyrt från Albrekts här om dagen.
    ÅH varför skulle jag se det, nu är jag ju hur nervös som helst.
    Han kommer hem om några timmar från sitt jobb! ÅH...

• Svar på tråden OH MY GOD!
  • nni

Oj oj! Håller tummarna på att det kan va en present!
    En ring kanske?

• Pyret09

Jag vet att det är en ring, vi har diskuterat bröllop flitigt senaste tiden =) Men ÅH shiiit, jag är nervös =)

nni skrev 2008-10-30 18:22:44 följande:
    Oj oj! Håller tummarna på att det kan va en present!En ring kanske?
  • nni

Haha förstår att du e det! Berätta sedan hur det gått!
    Försök hålla minen till honom, om han nu vill överraska dig... (Försöka duger) :)

• Pyret09

Ja jag är så nervös här, skakar och vill gråta nästan =) Hehe. Har väntat på det, har tjatat om bröllop i år då vi varit förlovade i tre nu.

Småland09 skrev 2008-10-30 18:24:50 följande:
    åh vad spännande
  • Pyret09

Klart jag berättar. Känner jag honom rätt kommer han dricka bra innan han frågar =P
    Jo jag ska försöka. Ångrar att jag kollade kontot, ÅH DUMMA MIG!

nni skrev 2008-10-30 18:25:51 följande:
    Haha förstår att du e det! Berätta sedan hur det gått! Försök hålla minen till honom, om han nu vill överraska dig... (Försöka duger) :)
  • nni
    Pyret09 skrev 2008-10-30 18:27:26 följande:
    Klart jag berättar. Känner jag honom rätt kommer han dricka bra innan han frågar =PJo jag ska försöka. Ångrar att jag kollade kontot, ÅH DUMMA MIG!
    Bra! Nä men jag e likadan. Ska veta allt. Min sambo har inte friat än men vi har bokat lokal med mera. Vi e förlovade sedan innan, men vill att han ska gå ner på knä. Undrar när den dagen kommer. Hehe.
    Lyckos dig! Berätta sen!
  • Pyret09

Yes =) Just nu hoppas jag bara han kommer hem i ett stycke, han är mitt i en snöstorm med bilen på väg hem =( *Orolig*

Klart jag berättar =)

nni skrev 2008-10-30 18:29:52 följande:
    Bra! Nä men jag e likadan. Ska veta allt. Min sambo har inte friat än men vi har bokat lokal med mera. Vi e förlovade sedan innan, men vill att han ska gå ner på knä. Undrar när den dagen kommer. Hehe.Lyckos dig! Berätta sen!
  • nni

Usch, har ni sånt där redan? Det har inte vi men nollgradigt väder har vi fått.
    Sån spännande kväll du har. Hehe.

• 090208

Hey, vada??? Ska man vara forlovad och SEN fria, flera ar efter?? Varfor forlovar man sig da, vad betyder forlovning isf?? Bekraftelse..? Trodde det var for att man skulle gifta sig, och da ar ju frieriet avklarat... Eller???

Svar på tråden OH MY GOD!