• Pyret09

OH MY GOD!

Jag tror min älskling tänker ge mig något ikväll. Kikade in på hans konto och han köpte något dyrt från Albrekts här om dagen.
    ÅH varför skulle jag se det, nu är jag ju hur nervös som helst.
    Han kommer hem om några timmar från sitt jobb! ÅH...

• Svar på tråden OH MY GOD!
  • nni
    090208 skrev 2008-10-30 18:40:54 följande:
    Hey, vada??? Ska man vara forlovad och SEN fria, flera ar efter?? Varfor forlovar man sig da, vad betyder forlovning isf?? Bekraftelse..? Trodde det var for att man skulle gifta sig, och da ar ju frieriet avklarat... Eller???
    Woooo....
    Nä. Det e väl upp till var o en. Vi förlovade oss för att vi ville det. Var en kärleksförklaring. E inget som säger att man SKA vara jätte tradiotionell o gifta sig efter ett år eller inte gifta sig alls efter förlovning.
    Vi tog förlovningen först, helt enkelt!!
  • nni

*att gifta sig alls menar jag såklart.

• nni

Fick jag tummen ner osså, vilket motstånd till vår första kärleksförklaring... hmm...har inte stött på det innan (i dessa år) in real life faktiskt!

• 20090725

va kul det låter... e nästan lika nyfiken som du... eller kanske inte... men vi måste få veta sen... eller imorgon kanske

• Pyret09

Ja neråt i Sverige har dom, jag bor i Uppland och han är utanför Jönköping på G hem och där snöar det som en tok.

Spännande kväll ja =P *Orolig*

nni skrev 2008-10-30 18:39:50 följande:
    Usch, har ni sånt där redan? Det har inte vi men nollgradigt väder har vi fått.Sån spännande kväll du har. Hehe.
  • Pyret09

Klart jag uppdaterar =) Kommer ju skriva som en tok här sen, Hehe

20090725 skrev 2008-10-30 18:49:34 följande:
    va kul det låter... e nästan lika nyfiken som du... eller kanske inte... men vi måste få veta sen... eller imorgon kanske
  • ElinPierre

Vi är förlovade och har varit det i 7 år, utan någon som helst tanke på giftemål från början.
    Så mig får du tummen upp från! Hihi..

• Villemoa

Alla gör väl som de själva känner är rätt! So what om man förlovar sig först och sen blir friad till något år senare. Varför måste man vara så traditionsbunden hela tiden?
    När vi gifter oss kommer vi att ha varit förlovade i nästan 5 år och vi förlovade oss för att vi älskar varandra och gifter oss av samma skäl, inte för att få bekräftelse!
    Det är ju rätt intressant att du valde det ordet.

090208 skrev 2008-10-30 18:40:54 följande:
    Hey, vada??? Ska man vara forlovad och SEN fria, flera ar efter?? Varfor forlovar man sig da, vad betyder forlovning isf?? Bekraftelse..? Trodde det var for att man skulle gifta sig, och da ar ju frieriet avklarat... Eller???
  • nni

ElinPierre och Villemoa; Tack! Vilket motstånd, blev rätt paff. Klart man förlovar sig o gifter sig för kärlekens skull!
    Vi tog ett steg i taget även kärleken var stark redan då. Inget fel med det tycker jag. Vi lever väl i nutid eller? :)

Ja ja, glad att flera gör som jag!
    Villemoa; vi kommer osså vara inne på vårt femte år när vi gifter oss :)

• nni

Sorry Pyret09; detta var din tråd från början!
    Lycka nu till med allt du har o se fram emot!

Svar på tråden OH MY GOD!