• Pyret09

OH MY GOD!

Jag tror min älskling tänker ge mig något ikväll. Kikade in på hans konto och han köpte något dyrt från Albrekts här om dagen.
    ÅH varför skulle jag se det, nu är jag ju hur nervös som helst.
    Han kommer hem om några timmar från sitt jobb! ÅH...

• Svar på tråden OH MY GOD!
  • nni
    lillabruden skrev 2008-10-30 20:49:26 följande:
    *fniss* värsta dokusåpan på BT!!! Mindre än 1timme kvar.....
    Ja, vi alla e nyfikna!!

Men e inte BT en enda stor såpa - det går på rutin men fastklistrad e man. Det handlar ju ändå om kärleken. :)
  • Pyret09

Näädu, prova typ om tre timmar =( Det är ju snökaos och han smsa för en timme sen och sa att det gick i 70 på E4:an och då hade dom ca 30 mil hem.

lillabruden skrev 2008-10-30 20:49:26 följande:
    *fniss* värsta dokusåpan på BT!!! Mindre än 1timme kvar.....
  • Pyret09

Hehe dokusåpa, hmm... Njaaa =P Kärlek ja!

nni skrev 2008-10-30 20:52:25 följande:
    Ja, vi alla e nyfikna!!Men e inte BT en enda stor såpa - det går på rutin men fastklistrad e man. Det handlar ju ändå om kärleken. :)
  • lillabruden

hhahaha jo det är sant!!! Man är ju här på BT o kollar i trådarna varje dag
    beroende, jag? Nja....kollar BT i pauserna på Desperate Houswives, Grey's Anatomy o Ugly Betty....inte alls beroende framkallande detta nä

nni skrev 2008-10-30 20:52:25 följande:
    Ja, vi alla e nyfikna!!Men e inte BT en enda stor såpa - det går på rutin men fastklistrad e man. Det handlar ju ändå om kärleken. :)
  • lillabruden

ojoj...fy då.. bor i lilla malmö o här var det bara regnigt o blåsigt för nån timme sen, sedan dess har jag inte tittat ut men tvivlar på snökaos här iallafall!!
    Hoppas han kommer hem tryggt till värmen o dig!

Pyret09 skrev 2008-10-30 21:00:20 följande:
    Näädu, prova typ om tre timmar =( Det är ju snökaos och han smsa för en timme sen och sa att det gick i 70 på E4:an och då hade dom ca 30 mil hem.
  • Pyret09

Mm, usch... Ja här regnar det bara och blåser så in i norden, snön är nog på G. Pappa min sa att det skulle dra uppåt. Ja jag hoppas det jag med, är orolig =(

lillabruden skrev 2008-10-30 21:22:33 följande:
    ojoj...fy då.. bor i lilla malmö o här var det bara regnigt o blåsigt för nån timme sen, sedan dess har jag inte tittat ut men tvivlar på snökaos här iallafall!!Hoppas han kommer hem tryggt till värmen o dig!
  • Pyret09

Det gick bra =D Han var hemma halv tolv igår kväll och han väckte mig på ett himla mysigt sätt =D Genom att ge mig en ring =D =D Han frågade om jag ville gifta mig med honom och jaaaaaaaaaaaaaaaaa skrek jag nästan =D ÅÅÅH vilket mysigt sätt och bli väckt på av sin kära!! =D Och världens finaste ring!!

• Bimmla

Grattis, gud så mysigt sätt att få vakna på =)

Svar på tråden OH MY GOD!