• Pyret09

OH MY GOD!

Jag tror min älskling tänker ge mig något ikväll. Kikade in på hans konto och han köpte något dyrt från Albrekts här om dagen.
    ÅH varför skulle jag se det, nu är jag ju hur nervös som helst.
    Han kommer hem om några timmar från sitt jobb! ÅH...

• Svar på tråden OH MY GOD!
  • Hemlig2009

Och här har vi bestämt att vi ska gifta oss utan att förlova oss. Tänker oss förlovning efter nyår någon gång och sedan bröllop i maj (om vi får till planeringen, ska ringa kyrkan imorgon). Alla gör vi olika.

• nni
    Hemlig2009 skrev 2008-10-30 19:24:53 följande:
    Och här har vi bestämt att vi ska gifta oss utan att förlova oss. Tänker oss förlovning efter nyår någon gång och sedan bröllop i maj (om vi får till planeringen, ska ringa kyrkan imorgon). Alla gör vi olika.
    Precis, jag tycker det e bra att man kan ta åren tillsammans som man vill.
    Ok, ska ni boka tid då eller? Lycka till.
  • 20090725

Alla e vi olika! Jag tycker det va en självklarhet att gifta oss inom ett år efter att vi förlovade oss, å det hade sambon helt klart för sig innan! (det va han som ville förlova sig) så nu e det giftemål å barn efter det!

Men jag har full respekt att inte alla tänker så min pappa å hans sambo har varit förlovade i 20 år utan att gifta sig å dem har barn ihop efter mej! så jag tror inte att det spelar någon roll hur man gör utan bara man gör det som känns rätt för båda!

Har ingen koll på kartan! hur lång tid tar det innan han e hemma hos dej nu då?

• Pyret09

Ja, hmm... lite mer än två timmar skulle jag tro, E4 hela vägen från Jönköping.

20090725 skrev 2008-10-30 19:32:21 följande:
    Alla e vi olika! Jag tycker det va en självklarhet att gifta oss inom ett år efter att vi förlovade oss, å det hade sambon helt klart för sig innan! (det va han som ville förlova sig) så nu e det giftemål å barn efter det!Men jag har full respekt att inte alla tänker så min pappa å hans sambo har varit förlovade i 20 år utan att gifta sig å dem har barn ihop efter mej! så jag tror inte att det spelar någon roll hur man gör utan bara man gör det som känns rätt för båda!Har ingen koll på kartan! hur lång tid tar det innan han e hemma hos dej nu då?
  • 20090725

det e en lååååååång väntan då!
    Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Nu måste jag kasta barnen i säng så jag kan gotta ner mej i soffan med godispåsen (va så sugen kunde inte vänta tills på lördag)

Men lycka till nu tjejen! (har lagt till tråden i favoriter, så jag kan följa vad som händer)

• Pyret09

Joo det är det, en lång och orolig väntan med tanke på vädret =( Men som du säger =)

Godis låter gott =) Skicka över lite!

Tack =) Uppdaterar när det kommer, om det kommer =)

20090725 skrev 2008-10-30 19:50:40 följande:
    det e en lååååååång väntan då!Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!Nu måste jag kasta barnen i säng så jag kan gotta ner mej i soffan med godispåsen (va så sugen kunde inte vänta tills på lördag)Men lycka till nu tjejen! (har lagt till tråden i favoriter, så jag kan följa vad som händer)
  • nni

(vi förlovade oss när jag var 20, lite ungt för att ta alla steg med förlovning, giftemål o barn men ville o vill ha allt. Har full förståelse för dom som inte vill ha allt detta i samma ordning dessutom). Bara en liten parantes. Hehe.

Pyret09; usch vilken väntan! Tur du har BT

• 20090725

här kommer en ferraribil farandes till dig!

tur att du har BT så du kan fördriva lite tid... hehe...

Men försök att inte sitta å tänka på vädret... han e säkert van att köra i snö, även om det kommer oväntat varje år... men försök att inte tänka på det... har du ingen film du kan titta på...? då e han ju nästan hemma här den e slut...

hehe.... kan inte slita mej härifrån

• Pyret09

Jaaaaa verkligen! Annars försöker jag roa mig med tvn, men går inge bra då tankarna går till han i ovädret. Går 70 på E4:an skrev han nyss och han har 30 mil kvar hem =(

nni skrev 2008-10-30 19:56:05 följande:
    (vi förlovade oss när jag var 20, lite ungt för att ta alla steg med förlovning, giftemål o barn men ville o vill ha allt. Har full förståelse för dom som inte vill ha allt detta i samma ordning dessutom). Bara en liten parantes. Hehe.Pyret09; usch vilken väntan! Tur du har BT
  • Pyret09
    20090725 skrev 2008-10-30 19:56:57 följande:
    här kommer en ferraribil farandes till dig! tur att du har BT så du kan fördriva lite tid... hehe...Men försök att inte sitta å tänka på vädret... han e säkert van att köra i snö, även om det kommer oväntat varje år... men försök att inte tänka på det... har du ingen film du kan titta på...? då e han ju nästan hemma här den e slut...hehe.... kan inte slita mej härifrån
    Jaaaa visst, BT och tvn =P

Lättare sagt än gjort, han har 30 mil hem nu skrev han och det går i 70 på E4:an =( SUCK! Jag kommer ju sova när han kommer, kommer ju säkert komma hem vid elva, tolv.
Svar på tråden OH MY GOD!