• Pyret09

OH MY GOD!

Jag tror min älskling tänker ge mig något ikväll. Kikade in på hans konto och han köpte något dyrt från Albrekts här om dagen.
    ÅH varför skulle jag se det, nu är jag ju hur nervös som helst.
    Han kommer hem om några timmar från sitt jobb! ÅH...

• Svar på tråden OH MY GOD!
  • 20090725

finns inget bättre... får dock lite dåligt samvete när man fasnar här för länge... men sambon e inte hemma ikväll så då får jag passa på...

inte kul att vänta!

Nu måste jag faktist kasta barnen i säng...

Gonatt på dej å lycka till

• Lissdaniels

Men han sitter väl inte och smsar när han kör i snöväder? Jag hoppas han är passagerare när han gör såna dumheter! Jag menar han måste ju vara rädd om sig så han kommer hem till dig!

• Pyret09

Dom är tre som pendlar så han kör nog inte, i alla fall inte när han skrev, hoppas jag!

Lissdaniels skrev 2008-10-30 20:21:57 följande:
    Men han sitter väl inte och smsar när han kör i snöväder? Jag hoppas han är passagerare när han gör såna dumheter! Jag menar han måste ju vara rädd om sig så han kommer hem till dig!
  • Lissdaniels

Låter bra det spännande och se om det blir något ikväll då eller om han spar sig till helgen?

• Pyret09

Mmm =) Jag kommer säkert sova när han kommer så om han inte väcker mig och frågar så lär det bli i helgen =)

Lissdaniels skrev 2008-10-30 20:30:27 följande:
    Låter bra det spännande och se om det blir något ikväll då eller om han spar sig till helgen?
  • Chapel of Love

oooooooooooo jag vill veta
    spännande

• aikidoaasa

jag håller tummrna. Men tänk på att överraskningen kan komma ett tag senare. Han kanske väntar på det perfekta tillfället eller så har en dag redan planerad.

• Pyret09

Jag med!

Chapel of Love skrev 2008-10-30 20:36:53 följande:

oooooooooooo jag vill veta spännande
  • Pyret09

Tack! =) I know, I know =)

aikidoaasa skrev 2008-10-30 20:38:11 följande:
    jag håller tummrna. Men tänk på att överraskningen kan komma ett tag senare. Han kanske väntar på det perfekta tillfället eller så har en dag redan planerad.
  • lillabruden

*fniss* värsta dokusåpan på BT!!! Mindre än 1timme kvar.....

Svar på tråden OH MY GOD!