• svartvitabruden

Blir inget bröllop

Vi har planerat så snålt att vi går på knäna men ändå går det inte ihop så blir inget bröllop på alla hjärtans dag för oss

Hur tar man tillbaka save-the-date kort? Känns så hemskt när hela min finska släkt planerat in det och var så glad att de skulle komma för de kom inte på min brors för de hann inte planera in det.. så var ute i tid för deras skull..

• Svar på tråden Blir inget bröllop
  • Fjosok

tolka mitt oj som ni vill, oväntat att hitta den länken bara, nog sagt om det ...

• passionsblomman
    Fjosok skrev 2008-10-23 21:35:24 följande:
    tolka mitt oj som ni vill, oväntat att hitta den länken bara, nog sagt om det ...
  • Troll1
    Fjosok skrev 2008-10-23 21:35:24 följande:
  • MulleNuh

jag kan tänka mig att många tänkt OJ när dom såg klänningarna! Superfint att det finns en sådan sida som hjälper de med lite mindre pengar. Men jag tänkte OJ när jag såg de något mindre moderna klänningarna!

Men all heder åt dom som har sidan!!

• Fjosok

Meningen verkar ju vara at satsa på just minder moderna stilar, sådant som inte finns annars? :)

• MulleNuh

Hmm ja jag vet inte tanken. Dock vet jag att tanken är god. MEN hade jag haft en sådan sida så hade jag nog försökt uppdatera lite iaf.
    Vore ju superbra om vi nutida brudar gav eller sålde våra för en billig peng till dom.

Fjosok skrev 2008-10-24 06:51:41 följande:
    Meningen verkar ju vara at satsa på just minder moderna stilar, sådant som inte finns annars? :)
  • ElinPierre

Va rolig du är Fjosok... Hihihi...

• ElinPierre

Är nu väldigt nyfiken. Hur går det för er, Svartvitabruden??

Vad har ni bestämt er för?

Svar på tråden Blir inget bröllop