• svartvitabruden

Blir inget bröllop

Vi har planerat så snålt att vi går på knäna men ändå går det inte ihop så blir inget bröllop på alla hjärtans dag för oss

Hur tar man tillbaka save-the-date kort? Känns så hemskt när hela min finska släkt planerat in det och var så glad att de skulle komma för de kom inte på min brors för de hann inte planera in det.. så var ute i tid för deras skull..

• Svar på tråden Blir inget bröllop
  • Soon and very soon

tyckte brudofest sidan var superhäftig!!

• Aleta

Soon and very soon skrev 2008-10-21 18:14:18 följande:

tyckte brudofest sidan var superhäftig!!
    Visst är den! Vilken cool hobby, men vad mycket plats den måste ta.
    Jag är helt såld på några av de blommiga tärnklänningarna, speciellt den i brunt och rosa med rosor!
  • erika26

Kan man skänka klänningar till dem?

• DanKat

erika26 skrev 2008-10-23 14:19:20 följande:

Kan man skänka klänningar till dem?
    Det står ju att dom kan betala (om än ett lågt pris), så nog blir dom säkert glada om man vill skänka en klänning
  • DanKat
    Fjosok skrev 2008-10-23 14:10:33 följande:
    :-Ooj ...
    Haha, Fjosok, jag trodde nästan att det var du som hade den där hemsidan! Har fått för mig att du gillar marängklänningar och sånt
  • passionsblomman
    DanKat skrev 2008-10-23 14:52:23 följande:
    Haha, Fjosok, jag trodde nästan att det var du som hade den där hemsidan! Har fått för mig att du gillar marängklänningar och sånt
    Tänk om det är det då...
  • DanKat

passionsblomman skrev 2008-10-23 19:22:59 följande:

Tänk om det är det då...
    Tolkade hans "oj " som att han inte hade sett det tidigare
  • passionsblomman
    DanKat skrev 2008-10-23 19:40:44 följande:
    passionsblomman skrev 2008-10-23 19:22:59 följande:
    Tolkade hans "oj " som att han inte hade sett det tidigare
    Eller att det plötsligt blev värsta besöksyran på den sidan?
  • majsan72

Hej!
    Vi planerad också att gifta oss den 14 feb 09 och har sparat sedan feb 08 men vi båda insåg att vi inte orkade att spara och spara längre. Köpt hus för en tid sedan så det är lite pyssel med huset som måste göras. Nu har vi avbokat kyrka m.m. och har bokat en borgerlig vigsel i Stadshuset, Stockholm. Vi håller just nu på att leta efter ett lämpligt romantiskt hotell som vi ska tillbringa helgen på. Känns helt rätt för oss att göra så, eftersom vårt tidigare planerade bröllop stack i väg i pris (trots budgetnivå). Vi kan ju istället lägga lite extra på ringarna. Köper lite snygga festkläder som man även kan ha användning för senare också. Vi tänker ev. ha en fest för vänner längre fram.

Lycka till!!

Svar på tråden Blir inget bröllop