50-tals bröllop fortsätter..
Ja nu har den blivit stängd igen!! Men nu fortsätter vi!
Jag kan tillägga att jag nu lagt ut en bild på våran bil
Ja nu har den blivit stängd igen!! Men nu fortsätter vi!
Jag kan tillägga att jag nu lagt ut en bild på våran bil
Hej på er!
Vad tror ni om Ricky Nelson " Never anyone else but you" som ingång och Richie Valens "we belong together" som utgång?
Vill även ha en under ceremonin, men har inte hittat någon än... Föslag???
vi ska nog ha stand by me under ceremonin iaf.. de andra låtarna har jag lagt ut för ett tag sen.. hm.. förslag..
ricky nelson gör ju även I will follow you, den är ju skit bra!
blev lite mycket 60tal, men jag tycker endå de räknas in
Har ni tänkt att sminka er själva?
Här finns tips på en fin sminkning ala 50-tal
therezz.blogg.se/2008/november/face-stockholm.html
I will follow you är ju jättebra! Tack för tipset.
rose of my heart med JOhnny cash får det bli som solosång under ceremonin... sen som sagt ingång till Ricky Nelsons Never be anyone else but you samt utgång till Richie Valens we belong together!! Tror det blir så mysigt!
Får se hur det blir med sminkningen, troligtvis blir det lillasyster/tärna som sköter den biten... Får väl öva lite efter beskrivningen i länken... TACK CLTSP!
Hur går det annars med planeringen? Själv har jag faktiskt kommit en bra bit på väg, längtar så otroligt till den 27 juni!
Det här har säkert varit uppe förut, men vet ni några sidor med snygga retro-frisyrer? När jag googlar hittar jag vara så tantiga grejer...
sweetsun: Har du beställt din klänning och fått den? Hur mycket kostade i så fall frakten? Hur var passformen? Känner mig lite nervös över att beställa från nätet, men tror att det blir svårt att hitta en sådan klänning här omkring. Vill ju helst inte sy upp heller, blir ju så dyrt!
ja min hänger i garderoben! De har lite skumma storlekar, den passade i midjan men var typ 7nr för stor i bröstet! Får sy in minst 2 dm.
Titta på inches och räkna om dem så de passar. allt beror ju på hur man har för kropp också.
Frakten låg bara på nån hundring och den kom 3 dagar efter att jag beställt!