50-tals bröllop fortsätter..
Ja nu har den blivit stängd igen!! Men nu fortsätter vi!
Jag kan tillägga att jag nu lagt ut en bild på våran bil
Ja nu har den blivit stängd igen!! Men nu fortsätter vi!
Jag kan tillägga att jag nu lagt ut en bild på våran bil
härligt lillem!
Vi köpte material till inbjudningarna i helgen så det blir lite pyssla av framöver! Fast vi ska inte skicka dem förren i feb så det hinns med
Vad kul, de blir säkert jättesnygga.
Vi skickar ut våra inbjudningar redan nu p.g.a. att vi har flera vänner som inte bor i Sverige och som behöver boka biljetter i god tid.
Nu vet våra familjer och vänner!
Vi fick en helt otrolig respons på våra inbjudningar och våra familjer blev överlyckliga .
Vi har redan fått erbjudande om hjälp med diverse saker som inköp av alkohol i Tyskland och hjälp med festprogram.
Nu känns allt så verkligt och jag har berättat för min mamma och tillika bästa vän att jag ska ha en 50-tals klänning på mig. Hon tyckte att det lät jättevackert.
Åh, vad jag älskar min familj, de är verkligen bäst.
ja jag saknar det där jublet lite grand, ingen har eg. hoppat högt, men bara glada miner så jag ska ju inte klaga
Nu har jag ju köpt handskar också¨, det ska bli så fint! så jags kippar det med floret nu.
Sen är det helt klart med hans som ska spela undervigseln, han blir även lite utav en toastmaster! Jätteskoj att han även ville ta det uppdraget.
Nu ska vi bara bränna en skiva till killarna som ska spela på festen, vilka låtar vi vill ha.
Jättekul SweetSun. Låter spännande med han som ska spela / vara toastmater. Vi har inte frågat de tilltänkta än om de vill vara toastmasters. Jag har lagt det uppdraget på min m2b .
Hur ser handskarna ut, korta, långa? Har du någon bild i galleriet? Jag smyger in och kikar.
jag har inte de i galleriet, men ska lägga upp de nu! jag har ju bytt örhängen också! fotar och lägger ut strax..
Allting, ser sååå snyggt ut. Älskar dina skor och örhängen!
Jag ska leta efter snygga örhängen i en liten vintagebutik i stan där jag bor. Hoppas att jag hittar några som är lika snygga som dina .
ja jag har ju inte hål i öronen, så min mamma har letat efter pärlörhängen, pillat loss pärlorna och satt dem på såna skruv-clips, eller vad de kallas så hon gjorde specialare åt mig =P
kolla in flickr, där finns mycket fina bilder på bröllop! Bara som ett tips
Annars går det trögt här, har knåpat ihop idén till inbjudningarna, de skall göras nu i jul.
Hej tjejer!
Det verkar gå framåt för er med planeringen :) Här har det stått väldigt still ett tag men vi börjar komma igång nu igen tror jag. Det känns liksom lite närmare till bröllopet nu vi snart är inne på samma år :D
Jag har inte hittat någon klänning än.. har letat som e galning på nätet men inte hittat någon. Jag vet hur jag vill att den ska se ut så jag får nog sy upp en istället.
Sweetsun: vilka snygga skor du har i ditt galleri! Var har du köpt dem?