• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • Nalle Puh 40

LillEm: Ok, då förstår jag men skönt att det fixat sig nu

• Soon and very soon

tackar elsi!
    & hemlig tror den blir snyggare utan släp! bra val.

• elsi

Varsågod,... och Hemlig? den var jätte fin

• anja1661

shit shit shit !!!!!
    nu börjar jag bli stressad!! har alla beställt eller köpt ring redan??! jag vill ju hinna ner lite till i vikt men kanske inte hinner vänta??
    har nog tänkt beställa på nätet då deras priser är sååå mycket bättre än i butik!

har köpt ljuskoppar som vi ska ha blommor i på borden....köpte de på willys!! 3 för 12kr...tyckte det var bra!! jag köpte 21st...det borde räcka va?? vi blir ca 55gäster...jag har andra liknande som e köpta på ikea oxå att spä ut med om det behövs...

jag vill ju ner i vikt men är nu sååå sugen på att beställa min klänning! den har ju snörning i ryggen så jag kan ju fortfarande gå ner lite men kommer den då sitta lika bra?? hmm...
    vill nog beställa imorgon tror jag....vad tror ni??

• anja1661

ska tillägga att jag vill ner 6kilo till tills bröllopet. tror ni det blir så stor skillnad i kroppen så att en klänning med snörning inte kommer sitta bra sen??

• fröken sjunfors

anja: vad roligt! jag har köpt ljushållare i form av en krona på rusta som vi ska använda! 29 kr för två stycken, vilket pangpris

jag tror inte att det gör något när det gäller 6kg om det är snörning! då ska den väl kunna funka åt båda hållen?! hur ser den ut? jag är också ute efter en.. vill också ner, känns som en klänning med snörning är ett bra alternativ då.

• Tx2

anja: tror inte att du behöver jäkta än med v-ringen. Går nog på några få veckor att få sin ring (dem behövde två veckor för att göra min). Men dem väntar med att göra den tills det närmar sig (ifall något händer) och för att jag inte skall "prova sönder" den om jag har den hemma

Jag räknar med att behöva göra justeringar på klänningen. Nog svårt att få perfekt passform när den inte provas under tiden o måtten bara är inskickade. Min tar två månader så det kändes lämpligt att skicka efter den nu. Tänk om den inte blir bra? Om du har missuppfatta mina skisser... Lite vardagsspänning!

Idag har det inhandlats en massa gröna servetter på ikea. Och igår blev det skor till blivande samt material till extra tackkort (upptäckte senare att hon hade missat att slå in kuverten så det blev några kronor billigare). Så kul när det tar små skutt framåt.

• anja1661

hmm...jo men jag vill helst slippa behöva göra ändringar på klänningen sen...vill inte ha extra kostnader...vad kostar det att sy in en klänning??

jag ska nog beställa imorgon tror jag...*spännande*

• Hemlig2009

Vi har beställt vigselring men det är bara för att vi då beställde våra förlovningsringar. Om en månad är de klara!

Tack för all uppmuntran om klänning! Nu känner jag mig iaf inte stressad över att jag inte kunde hitta någon.

Svar på tråden Maj 2009 :-)