• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • kärleken förde oss samman

Vi skicka ut dem mest med tanke på att alla redan vet om det sen i sep. så det känns nästan "värre" att vänta.

Halva gästlistan nästan är musiker och de har redan fått börja tacka nej till spelningar vårt datum, så jag är glad att vi skickade ut våra "spara datumet" mail tidigt.
    Alla går mer eller mindre och frågar: när kommer inbjudningarna.
    Så nu kommer dem
    Har gjort en egen hemsida också emd all info, lite frågesport, forum m.m, så där kan alla gå in sen och kika o skriva.

• fröken sjunfors

kärleken: får man kika på hemsidan? funderar på att göra en också, vill gärna ha inspiration

• förstagångsbrud

fröken sjunfors: Jag köpte den på Intersport, 3800:- kostade den. Jag slog till på en lite dyrare variant, men den var mycket mycket bättre än de billigare som jag provade. Längre steg (=bättre träning) och bra möjlighet att reglera motståndet. Det finns 1-7 i motstånd och igår vred jag upp till 4 och kunde knappt trampa runt! Snacka om att vara ur form!!!

Men det är en väldigt behaglig träning, det är ju som att springa utan de hårda slagen mot knäna och så tränar det armarna samtidigt om man är duktig och håller i handtagen.

• förstagångsbrud

Nu har jag ringt och bokat vigseln!!! Har pratat lite löst med vigselförättaren tidigare men nu vill jag ha det inbokat. Ihhhh!

• kärleken förde oss samman

jag har mailat dig
    fröken sjunfors skrev 2008-12-02 11:34:15 följande:

kärleken: får man kika på hemsidan? funderar på att göra en också, vill gärna ha inspiration
  • Nalle Puh 40

Har oxå gjort en sida men den får vara hemlig tills inbjudningarna är utskickade

• Maliinka

Hej igen...

Jag tittade in till er för ett tag sen, kanske en vecka sen, men har inte hunnit vara inne någonting sedan dess, så jag tar allt från början Jag heter Malin och gifter mig med min kära sambo den 23/5 -09 och hänger gärna på här! Det känns lite overkligt än så länge eftersom vi inte hunnit så långt i vår planering. Under helgen var vi dock och kollade på ringar, och jag köpte lite inbjudningskorts-pyssel, så nu känns det liite mer verkligt

• Kärlekensskull

Skulle jag oxå kunna få se på eran hemsida..? Vi har bara gjort den här på BT men det känns som om man inte kan skriva en info man vill. Behöver lite tips....

kärleken förde oss samman skrev 2008-12-02 11:24:26 följande:

Vi skicka ut dem mest med tanke på att alla redan vet om det sen i sep. så det känns nästan "värre" att vänta.Halva gästlistan nästan är musiker och de har redan fått börja tacka nej till spelningar vårt datum, så jag är glad att vi skickade ut våra "spara datumet" mail tidigt.Alla går mer eller mindre och frågar: när kommer inbjudningarna.Så nu kommer dem Har gjort en egen hemsida också emd all info, lite frågesport, forum m.m, så där kan alla gå in sen och kika o skriva.
  • Maliinka

Shit, jag sitter här och klurar på formuleringar till inbjudningskorten... Några tips?

Svar på tråden Maj 2009 :-)