• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • paradisfågel

Vem vet, om de inte blir någon utlandstjänst kanske de tom blir som vi först hade tänkt? Om inte annat så kan man ju alltid hoppas hehe.. Har iaf fått mina planeringsceller o vakna till liv igen..

Jisses, har vatt en del på jobbet så har fortfarande inte hunnit läsa igenom allt.. :-P

• pandis81

Det förstår jag att det har fått.Och det är ju kul att han har gett lite bekräftelse på att han faktiskt går i dom banorna och att även han tänker på det.. Det är ju jätteskönt.

• paradisfågel

Ja, det är verkligen jätteskönt! Nu har jag äntligen läst ikapp

Mijah, va kul att tiaran o strumpbandet har kommit!

Pandis, haha trodde du skulle slå på stort o skicka en inbjudan till varje gäst

• paradisfågel

Nu ska ja kila hem o kommer antagligen inte få tillgång till bt förrän på onsdag igen.. Nås enklast på msn om de e nåt

• kenttjej

Mijah: Åå curly sue! Vad roligt med NÅN annan som gillar den förutom jag. Jag blir alltid så rörd när jag hör den låten o blir tvungen o gråta en skvätt till slutrefrängen... Så det kanske inte blir något bra låtval till mitt bröllop, kommer säkert grina tillräckligt då. "Vår låt" är Berg&dalvana men den är OMÖJLIG att dansa till.

Vi funderar allvarligt på att ta någon enstaka lektion (typ 1 tim lr. 2) för att lära oss vals någorlunda, jag tycker det hade varit väldigt roligt. När ska man annars dansa vals? Varför stapplade man annars runt med svettiga gymnasielärare o klasskamrater på danslektionerna i skolan?

• kenttjej

Mijah (igen): Hur ser tiaran ut? Ja e oxå sugen på o köpa lite småsaker, typ smycken o tiara mm. Har sett en tiara jag gillar men jag vet inte om jag kommer ångra mig? Det är ju sååå långt kvar. Kanske ska köpa den ändå? Blev sugen nu när du har gjort det...

• Fenixx

kenttjej>> är det få i din närhet som gillar den låten alltså?? jag tycker annars alla man pratar med gillar den. och med tanke på rekordtiden på trackslistan eller vilken det var med så.

• Fenixx

ja jag har köpt lite småsaker här hemma, mina skor, våra speciella vinglas som bara jag och han ska ha, dekoration för honnörsbordet.
    och sen är jag inne på att beställa mina smycken nu i vinter, då dem görs hos en smyckeshantverkare här i sverige.

• kenttjej

Fenixx: Vad inspirerad jag blir av dig (och alla er andra) som har kommit så långt i era planeringar o inköp. Än så länge så har jag bara en massa funderingar, men snart ska det väl bli köpa o pyssla av...

• pandis81

Kenttjej: Jag har ju köpt min tiara och klänning faktiskt, ska köpa mina smycken nu innan jul tror jag för jag vill inte att dom ska försvinna tycker dom var jättefina.
    Sen har jag ju sett smycken till mina tärnor som jag ska köpa.

I tryckväg så har jag köpt till placeringskorten som jag ska göra ordning designen på dom och så är det bara att skriva namn senare sen.

Köper säkert små saker när jag ser dom.. under tidens gång.
    Men jag tycker helt klart att man kan köpa

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4