• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • Ankan80

Samma här
    Men man kan ju hjälpa blivande brudar, så man har ju lite anledning att hänga kvar samt trådar som dessa.
    Lite roligt att se hur det går/gått för alla.

Godisråttan skrev 2008-10-07 08:02:25 följande:
    lanovia 08 skrev 2008-10-07 08:00:22 följande:
    hehe nä min man tycker också jag är knäpp som är kvar här..
  • MulleNuh

Ni som försöker!! När var hur kör ni?? haha konstig fråga! Kanske jag kan komma med nåt tips!! Och då menar jag inte om HUR man gör!

• Ankan80
    MulleNuh skrev 2008-10-07 09:51:28 följande:
    Ni som försöker!! När var hur kör ni?? haha konstig fråga! Kanske jag kan komma med nåt tips!! Och då menar jag inte om HUR man gör!
    Så gott som var dag under ÄL, iaf varannan
  • MulleNuh

mmm.. Vi hade samma dag som stegring och dagen efter. (min nuvarande grav är min 5:e) Det funkade ALLA ggr. Dock fick jag 2 mf.

Ankan80 skrev 2008-10-07 10:36:52 följande:
    Så gott som var dag under ÄL, iaf varannan
  • Godisråttan
    MulleNuh skrev 2008-10-07 10:53:00 följande:
    mmm.. Vi hade samma dag som stegring och dagen efter. (min nuvarande grav är min 5:e) Det funkade ALLA ggr. Dock fick jag 2 mf.
    Stegringen är det innan ÄL?
  • MulleNuh

Jo de visar sig väl någon dag innan släppet tror jag. Vet inte exakt faktiskt, men iaf när testet visade så körde vi som jag skrev. Och inte för att det kanske spelar så stor roll, men jag sov med allt äckel också! Alltså gick inte på toa efetråt. MEN tror dock inte det har någon betydelse. Kändes bara som fler av hans små skulle hinna simma upp då!

Godisråttan skrev 2008-10-07 11:38:25 följande:
    Stegringen är det innan ÄL?
  • Godisråttan
    MulleNuh skrev 2008-10-07 11:41:29 följande:
    Jo de visar sig väl någon dag innan släppet tror jag. Vet inte exakt faktiskt, men iaf när testet visade så körde vi som jag skrev. Och inte för att det kanske spelar så stor roll, men jag sov med allt äckel också! Alltså gick inte på toa efetråt. MEN tror dock inte det har någon betydelse. Kändes bara som fler av hans små skulle hinna simma upp då!
    Oj!!! Det skulle jag aldrig klara..Måste kissa efteråt mm
  • MulleNuh

haha jo men kissa då fast knip samtidigt!! haha.

Godisråttan skrev 2008-10-07 12:01:07 följande:
    Oj!!! Det skulle jag aldrig klara..Måste kissa efteråt mm
  • ingenjörsbruden

Har hört varianten där tjejen står på huvudet ett tag efteråt..... Funkar det tror ni? *asg*
    Måste nog träna på handstående ett tag innan tror jag!! *hihihihi*

Har osså hört att dessa frigymnastiska övningar inte spelar någon roll då det är när livmodertappen "doppar" (orgasm) sig i spermierna som de kommer in i livmodern.....
    Men det hänger ju då på att han kommer lite innan henne....tajming tajming!

• MulleNuh

hahaha ja gud ja det är ett MÅSTE att kunna stå på huvudet!! Annars blir det INGA barn!

Nä skämt åt sido. Nej nog har det säkert ingen betydelse! Och ja detta med orgasmerna stämmer nog in!!
    Fast många blir ju gravida även UTAN orgasm.

ingenjörsbruden skrev 2008-10-07 12:11:30 följande:
    Har hört varianten där tjejen står på huvudet ett tag efteråt..... Funkar det tror ni? *asg* Måste nog träna på handstående ett tag innan tror jag!! *hihihihi*Har osså hört att dessa frigymnastiska övningar inte spelar någon roll då det är när livmodertappen "doppar" (orgasm) sig i spermierna som de kommer in i livmodern.....Men det hänger ju då på att han kommer lite innan henne....tajming tajming!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3