• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • Ankan80

Jo, jag har också för mig det nu när jag tänker efter
    Då borde det vara min bror som är i "riskzonen". Eller?

• Ragnelutta

Jappjapp! Spännande haha. Jag skulle nog inte vilja ha tvillingar. Speciellt inte om jag får dom så tätt inpå *ryser vid tanken*, huga vad stressad jag skulle bli.

• Ninnispinnis

Det är 15 månader mellan mig och min storebror. Det är ju relativt tätt, men det kan du ju slå Ragnelutta

Tror också det har både för- och nackdelar. Min bror var väldigt lugn och snäll som barn, vilket jag inte direkt var

Vi har alltid haft enormt stor glädje av varandra, som barn hade vi ju alltid en lekkamrat i närheten och som tonåringar hade vi till viss del samma umgänge och var på samma fester med mera. Så för barnens skull tror jag absolut det är en glädje att ha syskon i samma ålder. Om jag hade kunnat styra det så hade jag definitivt velat ha det ungefär som mig och min bror. Men 3,5 månader låter kanske väl tidigt...

Min lillasyster är emellertid 14 år yngre än mig... Inte ett dugg planerad, trotsade både p-stavar och ålder Däremot väldigt välkommen och familjens lilla ögonsten!

• Ankan80

Jag kommer nog försöka ha 2 eller 3 år mellan mina 2 barn. Om ödet vill som jag .

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2008-10-09 15:19:27 följande:
    Jag kommer nog försöka ha 2 eller 3 år mellan mina 2 barn. Om ödet vill som jag .
    Vill vi osså!!
  • Ankan80

man blir ju inte yngre ....ho ho ho

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2008-10-09 15:22:12 följande:
    man blir ju inte yngre ....ho ho ho
    Det hade varit perfekt att kunna låsa sin ålder.....
    För yngre skulle jag inte vilja bli!!!
  • ugla

Tur att vårt bröllop var den 20 sep för nu hade ja aldrig kommit i klänningen är nu i vecka 13 o magen putar rejält.

• chamor

Tvillingar,,, Mmmm.. Vill ha.. Och en liten mulattis men hur min blondtott skulle lyckas få en sån vet jag inte

• Ankan80

Jag vill också ha en putande mage!

Grattis förresten till både giftermål o bebis!

ugla skrev 2008-10-09 15:28:24 följande:
    Tur att vårt bröllop var den 20 sep för nu hade ja aldrig kommit i klänningen är nu i vecka 13 o magen putar rejält.
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3