Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
ja usch!! Jag berättade för min sambo tom om min jäkla dumma tabbe. Han skämdes ihjäl.
Hallojsan.... här är en gravid tjeja på 24 år som planerar sitt bröllop som ska hållas nästa vinter när sonen blitt nästan 1 år....*ler*...
Vi vill gifta oss utomlands och satsar på Maldiverna....men just nu längtar vi mest efter vår lilla Max som ska komma till oss i Januari..... så ja vi skaffar barn innan Bröllopet....
Jag vill absolut inte vara en gravid brud och eftersom jag var lite mullig redan innan jag blev med barn så vill jag hinna få bort alla bebis kilon å sedan gå ner ytterligare 10 innan vi gifter oss....
Beach Wedding skrev 2008-10-07 07:41:28 följande:
Tackar i massor....tihi.... fästmannen bara suckade dock när jag sade att jag blitt medlem i detta forum....haha han är verkligen en sån där kille som hatar att planera å tar dagen som den kommer...
Å visserligen så ska vi ju inte planera såå mkt inför bröllopet är det "planerat"....haha... men måste ju få snoka rätt på lite tips å sånt innan man gängar sig.... kan ju va lite invecklat å gifta sig utomlands också, vad jag förstått...*le*
Grattis!
Hehe jag vågar knappt tala om för min man att jag itne har lämnat torget helt ännu. Han suckade redan innan vi gifte oss.
Har inte orkat skriva här på ett tag även om jag läst och försökt hänga med i vad som händer hos er.
Här har inte hänt så mycket nytt. det blev ingen "made in africa" som jag hoppats på.
Befinner mig vid tiden för ÄL nu någon gång, eller har precis haft den. Har inte koll på den. så vi får väl se om det blir något denna gång. Men jag har verkligen slutat våga hoppas vid det här laget.
lanovia 08 skrev 2008-10-07 08:00:22 följande: