Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Ingenjöris, hur blev det med BIM vs Indianer?
Nyfiken ju
Ugha!! Sitter här i tipin o är belägrad av en HIMLA massa indianer!!
*hihihi*
Tack för omtanken, Ninnispinnis!
Hade ju iofs räknat med mens nu.....o så kan jag med gott samvete dricka både vin o champagne på bröllopsdagen!
Då gjorde det kanske inte så mycket att indianerna segrade den här gången Bröllopsfest har man ju bara en gång
Hallå! Nu vill jag vara med här igen, lyckliga tjejer. På torsdag tar jag ut spiralen. Jag är så spänd och förväntansfull! Det är hormonspiral så man vet ju aldrig hur lång tid det tar. För tio år sedan blev jag gravid av att titta på en kille (nej, riktigt så oskyldigt var det kanske inte) Men nu är jag ju tio år äldre...
Kan inte vänta tills jag får hålla ett litet knyte i armarna.
Nu så är det bara en lång väntan i 2 veckor. Jag är så otålig!!!
Ingenjörsbruden
Lycka till nästa gång i stället!!!
Hur känner ni? Längtar ni superduper mycket efter en bebis? Jag vill ha barn men är väääldigt skraj samtidigt... Jag är inte speciellt bebisgalen, ni vet om man ser en bebis på stan så dööör jag.
PS Kan tillägga att jag jobbade extra på dagis när jag pluggade
Jag känner nog likadant. Om jag inte kan få barn så tror jag inte att jag går under.
Just nu är jag bara så fokuserad på tillverkningen och tar det andra sen . Men idag så satt jag och tittade på magar på Familjeliv (lite att göra på jobb) så tänkte jag "gud så stora magar. kommer jag också se ut sån. Ser ju sprickfärdiga ut"
Tack Ninnis o Ankan80!
Det var ju inget helhjärtat försök....men vi hade inte blivit ledsna om det blivit ngt!
Håller tummen för Ankan o Godisråttan nu i två veckor!!
Välkommen Tit.
Godisråttan: nja...bebisgalen är jag nog inte¨iallafall....men det är nog för att min logiska hjärndel är mer dominant än den andra... Tycker alla bebisar är jättesöta o underbart gulliga....men jag/vi räknar kallt med att det blir jobbigt att ha småbarn. Nu har vi blivit så mogna så att vi längtar efter barn trots att vi räknar med att det är jobbigt!
Inget romantiskt skimmer här inte!!
Har inte läst alla svar.. Men jag är nu gravid i vecka 5-6 typ. Vi har bröllop bokat den 13 Juni. Jag ska göra en abort! Känner att det INTE är läge nu med en knoddas. Så ska vi ha en till blir det EEEFTER bröllop.