• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • Moninan

Märkligt det här med drömmar. Jag hade tänkt att ligga lite lågt med bröllosplanering folkt tycker att jag bara har bröllop i huvudet. Men dessa mardrömmar om bröllopet kommer istället! Så jag försöker tänka på bröllopet tyst istället. Förutom med svärfar! Han är verkligen intresserad av detta. Var så positiv direkt efter att vi berättade att vi skulle gifta oss. Annat var det med svärmor... Hon dissar allt! Val av frisyr, matförslag och inte minst klänningen!

• Soon and very soon

moninan: tur att inte hon ska ha kläningen! lycka till alla o hoppas släckterna skärper till sig!

• IMittEsse

Hej alla, kan man hänga på här? 23 maj smäller det...

• fröken sjunfors

Välkommen!!

På tal om ingenting..
    I fredags så köpte vi hus!
    Så nu är det full kalabalik då det var inflyttning 1 oktober..
    Har haft en arbetskamrat här idag som kikade på våran hyreslägenhet, hoppas verkligen han tar den!!
    Men budgeten förändras ju lite nu.. Måste ju köpa massa grejer nu ju!

• förstagångsbrud

Nu har jag mailat efter vigselförättare, ihh, känns mycket spännande!

• missbilly

IMittEsse: Klart du får haka på! Bara kul med mer folk! =)
    23 som gäller här oxå!
    Hur långt har du/ni kommit i planeringen då?

fröken sjunfors: Grattis till huset =) Det är såå kul/skönt att bo i hus... i alla fall när man har nästan helt färdigrenoverat!! =)

förstagångsbrud: Åhh va kul! Ett steg närmare!

• Lilla Fröken Fräken

Hej!
    Här händer det grejer, grattis till husköp och annat. Själv börjar jag bli alldeles full i huvudet av alla bröllopstankar, pust!

Har börjat fundera på hur trycksakerna ska se ut, men det är ju inte det lättaste, jag ändrar mig typ tre gånger i veckan. Och när jag äntligen hittat nått som jag gillar så säger sambon att det han inte gillar det alls... puhhh... det ÄR faktiskt en pärs att planera ett bröllop!

Klänningen kommer nog med stor sannolikhet att köpas från Kina. Har kollat runt lite och priserna går ju inte att jämför med ngt annat här på hemmaplan, inte ens en begagnad klänning. Har ni redan börjat ge er ut och prova klänning? Jag tänkte beställa i oktober eller november, för att vara säker på att den kommer fram och hinna göra ev justeringar.

Annars sitter vi lite med gästlistan och planerar, precis som många av er andra. Just nu är de några av våra kusiner som vi funderar på. Vissa har vi inte träffat på flera år... ska man bjuda dem ändå är frågan... hmmm

go kväll!!

• Nalle Puh 40

Lilla fröken fräken: Svårt med vilka man ska bjuda men nu har vi bestämt oss för att bjuda alla pappas syskon (8 st) med deras respektive ocg alla mina 16 kusiner. På mammas sida har jag inga kusiner och min sambo har inte en enda

• karni5

Vi ska bara bjuda de personer som vi umgås med, därför blir det mest kompisar. Varför bjuda in släkt som man aldrig ser eller hör av annars?

Svar på tråden Maj 2009