• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • baver

här är en til som blir fru den 9maj§ämf§ör§a lite hur långtman har kommit. vi har bokat kyrka och lokal och färdmedel och qbetämt färgtema. samt bestämt hur allt papper ska vara men inte köpt det? ligger vi efter mycket då?

• förstagångsbrud

Puh... Jag har varit grovarbetare idag, knackat ner puts från huset hela dagen. Åh så ont i händerna jag har!!!

Vi har inte planerat så mycket än, jag tycker det är jättesvårt att veta i vilken ände man ska börja. vi har inte riktigt bestämt hur många vi ska bjuda och har inte bokat vigselförrättare än, men det kanske vi borde göra!

Nu vill jag bara vila...

• Havsro

Ännu en maj-brud här! :) Shit vad många är duktiga o ute i god tid..här har man inte ens bokat kyrka eller lokal.. fast det beror ju också lite på att man ännu inte får boka den kyrka vi helst vill ha.. Men i helgen kanske det händer saker.. Det är ju ändå 8 ½ månad bort..inte ska det väl ta så lång tid? ;)

• Rebellen75

Min tärna tycker jag är ute i riktigt god tid. Hon planerade sitt bröllop på 2 månader. Det som blir när man är ute i god tid att man kan ändra sig lite för många gånger på dukning och mat osv.
    Så nu är jag sporadiskt ute och tittar på olika förslag mest hänger jag här och spionerar på er andra och knycker ideer

• Soon and very soon

8 ½ månad det är ingenting hörrni!! oj vad tiden går. vill framåt nu, vill ha dukningen klar, men har massa (3)födelsedagar i september borde kanske bli klar med deras presenter först.mina små älsklingar blir ju stora... nu ska jag gå o vara lite med familjen. men ha en bra kväll alla!

• anja1661

snart (läs 12 sep) åker jag på kryssning och då blir det handla av! då ska massa alkohol köpas till bröllopet!! det blir nog våran nästa grej som strycks på listan. fast kompliterings köp måste ju göras senare oxå...

har jag sagt att jag köpt vovve??? *tjat* en liten jack russel på 8 veckor. turbo heter han och det passar honom perfekt!!
    ska försöka få in bilder ikväll...

• fröken sjunfors

anja: Åh en vovve! vad roligt! Våran vovvsa är nu 1 1/2 år.. tiden går så fort! Kommer ihåg det som igår när hon var lika liten som ett marsvin o strutta omkring :) Lycka till med den lille!! :D

• Skåne09

Förstagångsbrud, vi har mest planerat sådant som vi spontant tänkt på eller om vi "snubblat" över något som vi tycker om. Vår meny kom till så, vi åt något gott en dag och kom på idéer tex. Men vi har ännu inte tagit tag i måsten och borden om de inte fallt naturligt. Det kommer väl en dag för det också. Fördelen med att börja nu är ju att man faktiskt kan planera och bestämma det lite som det kommer och när man har lust. Att ha få månader går ju också men då blir det nog mer forcerat och måsten.

• Soon and very soon

anja: grattis till familje ökningen! då har ni fullt upp nu??
    ha en bra dag alla!

• Kärlekensskull

Skulle åka in till stan i dag och köpa "min" klänning.
    Var överlycklig.
    Vi gick in i affären och skulle pröva klänningen igen.
    Men den var väldigt tajt denna gången??
    Så frågade jag var det var för stolek? En 4 sa hon.
    Jaha ja jag testade en större klänning förra gången sa jag.
    Till min stora förvåning så hde de såld den i går...
    NEEEJJJ..... !
    Men okej det är 9 månader kvar , men man var sååå inställd på att köpa den nu.
    Dom kommer att få beställa den så jag får den om 3-4 mån.
    Gud vad jag längtar!!

Svar på tråden Maj 2009