• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • SNOTCROW

Det hade jag iofs kunnat ställa upp på, men jag har egentligen bara en lucka då jag kan hjälpa till mellan ca 16 och 23. När är det du behöver hjälp?

• Hedebris

jag vet inte riktigt med baren.. för under minglet bör ju en av serveringspersonalen kunna stå i baren. hade du kunnat mellan 16 och 23 hade det varit guld. vi ska ändå avrunda kl 22 hade vi tänkt...får se hur det blir med det ;)

• Fröken Planera

Tack själv, Embo. Hoppas ni får plats med lika många kuvett som vi fick i lådan. Hoppas även att även ni slipper använda paraplyet. (Vore ju synd att slita ut ett så vackert paraply )

När F-N kommer Anne hem???? Hon har väl inte emigrerat????

Hedebris, Jag kan inte hjälpa till med serveringen, för det ser ut som att vi kommer vara utomlands då...

Embo81 skrev 2008-07-23 10:03:15 följande:
    Hedebris: Du verkar ha haft en toppen-hippa! Hoppas du hittar någon som kan servera med!Anja: Vad hände med era smålandsplaner?Gabbi: Tack för igår!Flamora: Välkommen hem från Tunisien! Hoppas ni har haft en bra vecka!
  • Jen82

Hedebris:

Jag har ej kunnat prata med min kompis än...
    o jag har nyss fått reda på att TVÅ släktningar dött... en dagen före mitt bröllop och en veckan efter :( :( Verkar som ev den ena begravningen är samma vecka som ditt bröllop.. :( Hemskt ledsen. :(:(

• Hedebris

det är lugnt. förstår att du inte kan då!

beklagar sorgen

Jen82 skrev 2008-07-24 05:11:14 följande:
    Hedebris:Jag har ej kunnat prata med min kompis än...o jag har nyss fått reda på att TVÅ släktningar dött... en dagen före mitt bröllop och en veckan efter :( :( Verkar som ev den ena begravningen är samma vecka som ditt bröllop.. :( Hemskt ledsen. :(:(
  • Jen82

Tack. Det e tradigt att de ska bli såhär :(

• Anja 19 juli 2008

Gabbi

nix hon har inte emigrerat. Senast häromdagen (eller om det t.om var idag så la hon in två bilder från bröllopsresan, på facebook)

Vet faktiskt inte när hon kommer hem! Men visst skulle dom vara borta en månad? eller?

Hon borde ju komma snart då!!!

• Flamora

Hej alla brudar och fruar

Härligt att vara tillbaka i Sverige när det är så fint väder. Vi har haft det hur härligt som helst med sol och bad och så den där safarin som verkligen är något att minnas. Tyvärr var maten ingen höjdare och vinet gick inte att dricka. Tur man har dricka över sen bröllopet så man kan smutta lite på gott vin till en ordentlig middag ikväll

Blir det nån träff snart då så man kan få höra allas berättelser och se blider och filmer??

• a wife to be

Anja.

Jo jag har skrivit om det. Ni var ju helst underbara när ni gick in.... Kändes som om mitt hjärta skulle hoppa ur bröstkorgen. Shit det är snart min tur
    Ni har ju så söta barn, som jag flonade när Ivan kröp in i din klänning...!
    Ditt bröllop måste ju ha blivit allt vad du/ni önskade. Korten är ju också jätte fina, gillar det när du och Daniel tittar på varandra, är det kort nr 10?,jaja jag kommer inte riktigt ihåg. V får bestämma ngn dag när jag kan komma och hämta skålarna.

kram Annelie

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-22 13:06:11 följande:

Hedebrisa wife to beSåg dig där i kyrkan Har ej sett om du skrivit nåt om det hela Kul att du kunde komma tyckte jag!
  • Anja 19 juli 2008

A wife to be

haha ja, alltså han slet ju av mitt ena strumpeband när han satt under klänningen, han pillade mig på benet så jag höll på att börja garva högt där inne i kyrkan. tur att de plockade ut honom Inte för att han gick med på att stanna hos min mamma men han la sig ialalfall tillrätta på min klänning när vi stod på knä. Han verkade vilja ha den både som kudde, madrass o täcke på samma gång (den är ju inte helt olik ett fluffigt duntäcke upptill *asg*)

Tack för dina söta komplimanger

snart är det din tur, wwwiiiihhh... Det är såååå grymt pirrigt!

Vi får fixa det där m skålarna snart. Nu jobbar jag ju from imorgon (ingen lång ledighet här inte) och jag är bara ledig två dagar på två veckor så vi får försöka passa in det

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5