• pojomo

OT bensinuppror

Detta hör ju inte till ett bröllop men tänkte ändå säga det här.
    Den 23-26 maj är det protest mot bensinpriserna så då ska man inte handla eller köpa bensin på mackarna. Nu får det vara nog.

• Svar på tråden OT bensinuppror
  • Anettan73

Hade varit trevligt om det hade hjälpt med att sänka priserna..

• BlivandeFruJohansson

Kanon! Tur att vi redan har tankat! Helt sjuka priser nu

• pojomo

vi får ju hoppas på att det gör det. HÖrde ju reinfeldth sa att vi accepterar prisökningarna för att vi INTE hade gjort protester

• Anettan73

Ja jag e med... D e inte det....

• pojomo

Ja det kan man säga, jag räknade igår att det i dagens pris kostar mig 3500:- mån att ta mig till jobbet. Får inget kvar av lönen efter räkningarna

BlivandeFruJohansson skrev 2008-05-21 09:03:58 följande:
    Kanon! Tur att vi redan har tankat! Helt sjuka priser nu
  • Anettan73
    pojomo skrev 2008-05-21 09:06:12 följande:
    Ja det kan man säga, jag räknade igår att det i dagens pris kostar mig 3500:- mån att ta mig till jobbet. Får inget kvar av lönen efter räkningarna
    JA vi fick vår på 1 månad 2500...
  • pojomo

Nej jag menade inte med att svara oförskämd. men et var just det att det måste till en protest innan det KANSKE blir nån sänkning.Skriva på protestlappar verkar ju inte hjälpa

Anettan73 skrev 2008-05-21 09:05:48 följande:
    Ja jag e med... D e inte det....
  • pojomo

hmm snart betalar vi för att jobba Sambon resekostnader har jag inte kollat på ska göra det

Anettan73 skrev 2008-05-21 09:06:45 följande:
    JA vi fick vår på 1 månad 2500...
  • Anettan73
    pojomo skrev 2008-05-21 09:07:29 följande:
    Nej jag menade inte med att svara oförskämd. men et var just det att det måste till en protest innan det KANSKE blir nån sänkning.Skriva på protestlappar verkar ju inte hjälpa
    Nä sådana lappar har jag skrivit på många gånger känns det som...
  • pojomo

oj han har för 4000:- så sammanlagt lägger vi 7500:- i mån på att ta oss till å hem från jobbet

Svar på tråden OT bensinuppror