• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • Skonie

Jag tycker det är så fult på benen mitt vitt. Mest det. Det blir nog hudfärgade och de trosorna. Tror de skulle passa mig bra :)

• janedoe

TVÅ MÅNADER!!!!!!!!!!?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!????????

Helvetes jävla skit, var du tvungen att påminna? Har fortfarande inte beställt tyger... GAAAHHHH!!!!! Det blir till att vara vaken dygnet runt och sy sy sy sy sy.... Har gjort det en gång tidigare, två veckors konstant sömnad, 4 tim sömn/natt (ge o ta 1 tim). Paniksömnad inför en film.. Funkade och blev fint, men jag önskar jag inte hade så svårt att få ändan ur så jag hade mer tid på mig nu. Skit-jag. Åh.

• Kärlek08

Jag ville också ha hudfärgade fast med vit spetskant men det hittade jag inte förrän nu då så jag kör med vita men jag tycker hudfärgade är lika snyggt... beror ju lite på skorna man valt. Öppen tå och strumpa tycker jag inte är så snyggt över huvud taget men det är riktigt horribelt med vita strumpor och öppen tå. Om du väljer hudfärgade och inte vill beställa de där med vit kant så skulle jag iaf välja ett par med lite mer spets på, men det är ju jag det...

Skonie skrev 2008-07-01 16:56:04 följande:
    Jag tycker det är så fult på benen mitt vitt. Mest det. Det blir nog hudfärgade och de trosorna. Tror de skulle passa mig bra :)
  • Freckles
    Kärlek08 skrev 2008-07-01 18:32:29 följande:
    Jag ville också ha hudfärgade fast med vit spetskant men det hittade jag inte förrän nu då så jag kör med vita men jag tycker hudfärgade är lika snyggt... beror ju lite på skorna man valt. Öppen tå och strumpa tycker jag inte är så snyggt över huvud taget men det är riktigt horribelt med vita strumpor och öppen tå. Om du väljer hudfärgade och inte vill beställa de där med vit kant så skulle jag iaf välja ett par med lite mer spets på, men det är ju jag det...
    Hoppas ok att jag också hoppar in här?!
    Var hittade du hudfärgade fast med vit spetskant? Gillar inte riktigt helvita jag heller.
    Tack!
  • linil
    Skonie skrev 2008-07-01 06:54:15 följande:
    linil; vet att många fäster en blå "kristall" i dragkedjans på klänningen.Hörni tjejer; jag har skaffat mig ett litet problem. Kan man ha vita trosor och hudfärgade stay-ups. Tänkte ha trosorna i galleriet men jag vägrar vita strumpor. Vad tycker ni?
    Det där med blå "kristall" i dragkedjan lät ju bra men jag har knappar. Så det får nog bli blått på strumpebandet.

Jag funderar på Ivory strumpor - om det går att finna.

Köpte idag en lite väska som jag fick för halva priset samt handskar.
  • Fröken förväntan
    linil skrev 2008-07-02 23:01:16 följande:
    Det där med blå "kristall" i dragkedjan lät ju bra men jag har knappar. Så det får nog bli blått på strumpebandet.Jag funderar på Ivory strumpor - om det går att finna. Köpte idag en lite väska som jag fick för halva priset samt handskar.
    Jag köpte ivoryfärgade stayups på Twilfit (tror att det fanns som strumpbyxa också). De kallade dock färgen för Champange men när jag höll dem mot mina underkläder (som är ivory) stämde de precis ...ett litet tips bara!
  • ugla

Igår var vi på resturangen och bestämmde vår meny ska bli gott.
    vad betalar ni i kuvert avgift, vad ingår då?
    Vi var även inne i vår kyrka o tittade. Kändes såå spännande.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)