• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • ugla

Snygg frissa.
    Jag velar också med frisyr men vi får väl se när ja varit hos frisören månaden innan. Har just köpt slöja så nu är det bestämmt.

• lanovia 08

Hej på er. Här skrivs för fullt. Jag har haft fullt upp med annat sista tiden och inte orkat hänga med här riktigt.

Snygg frisyr Snart Fru Wennerström. Idag börjar vi vår korta 1veckas semester. Nästa vecka skall jag bl.a och träffa frisören som skall göra min uppsättning. Skall bli spännande, har aldrig träffat henne förut och vet inte riktigt vad jag vill ha för uppsättning.

• aprilsolen

Nu har vi beställt vigselring! Tog ungefär en halvtimme att bestämma sig, haha, ingen kan anklaga oss för att vara veliga. Ibland går det lite för fort, men jag tror det blir bra. En tunn, rak i vitguld med lite, lite glim (mitt ord för små diamanter). Matchar både min i rött guld och hans i vitguld. Nu hoppas jag bara att vi fick inskriptionen rätt, i förlovningsringarna lyckades vi ju skriva fel datum...

• Helena Johansson

Jättesnygg frisyr Snart Fru Wennerström!! Enkel och stilren

• Vit ros

Jag la ett par bud på klänningen igår. Handlade ju om såna småpengar. Men jag fick den inte. Blir nog till att leta tyg i stället Min svägerska har lovat hjälpa mig att sy. Har ett mönster på en jättesöt klänning som hennes dotter hade.

• Robina67

Vad synd Vit ros att du inte fick klänningen! Men det är väl bäst vad som sker, antar jag..
    VI var o tittade efter vigselring igår igen, och nu föll jag för en annan än den jag tänkt ut från början!
    Började tänka på och vilken typ av underkläder man ska ha.. Hmm.. Jag ska ha en klänning som är u-ringad (alltså inte axelbandslös). Vad passar till det om man vill få en lite större byst??? Förslag tack!

• Skonie

Jag är ledsen tjejer men jag kommer utan tevekan ha trådens snyggaste ringar

Snart fru W; frisyren var väldigt vacker. Lugn och elegant. Tror den skulle passa bra till din klänning som det ju händer en del på

Fick underkjolen idga. Den funkade inte alls ihop med klänningen. Lägger ut den på köp och sälj om nån är intresserad av en underkjol utan skenor

• äckling

Har köpt väska och paraply på ebay. Äntligen har jag åtminstone fått nåt gjort. Ni andra känns så rediga hela tiden och jag är bara lat
    Nu är det på nästa grej. Hm, underkläder och ev tiara kanske...

• avil

Jag har lagt hindersprövningspapprena o pappret om efternamn på postlådan!!
    Så det kommer väl tillbaka om nån vecka.......

Däremot kommer våra vänner som vi ville ha med till cypern,inte att följa. .snyft.
    Jättetrist! Men de hade inte möjlighet..Det får vi ju fatta så klart..men det är JÄTTEtråkigt.Det är de enda som ens vet att vi ska gifta oss.o de enda vi ville ha med oss.Det är de två vuxna o deras två barn som vi gärna hade sett följde oss.....
    Jaja,det blir nog bra ändå,men det känns ändå tråkigt.

Frisyr vet jag inte alls hur jag ska göra med?? ska nog leta upp en frissa i cypern som fixar mig fin-har så svårt att göra det själv! O måste få klippa lite också-har för långt hår nu!

ska gå på maku up store o lära mig sminka mig enkelt...tänkte jag.
    o gubbens o barnens kläder måste vi iväg o fixa! snygga byxor o nån skjorta...
    mycket att stå i....

• avil

robina-MarieJo har bra bhar!! o torselletter.o trosor.Kolla på deras hemsida eller på inteam underklädeskedja.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)