• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • Fröken förväntan

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-26 18:19:49 följande:

hehe ringde gubben tidgare idag, men inge svar.. nu ringde han nyss upp mig, kände väl inte igen nummret.. så nu är skjutsen fixad!.. 1500kr ville han ha för det.. vet inte om det är dyrt men orkar inte bry mig för mycket om det, bilen är ju väldigt fin, och det blir jobbigt och svårt att få tag på ngt annat i trakten. dessutom har han 4-5 mil att åka hemifrån sig till oss och likadant tillbaka + det som kostar att köra runt oss, så så farligt tyckte jag inte det var!vit ros;caketoppern är köpt på festingen.se.. kan varmt rekomendera dem, jättetrevliga och snabb leverans, inget krångel
    Alltid skönt att bocka av något på listan Är det en sån bilsom är i ditt galleri? Skitcool.
  • Snart fru Wennerström

ja det känns alltid skönt när man gör det .. japp det är den bilen ..

nu är det bara att ta kontakt med kantorn kvar. men dom hade tyvärr inte gjort shecmat för september än så dem visste inte vilken kantor vi skulle få ..
    Fröken förväntan skrev 2008-06-26 19:19:46 följande:

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-26 18:19:49 följande:Alltid skönt att bocka av något på listan Är det en sån bilsom är i ditt galleri? Skitcool.
  • Vit ros

F
    Fröken förväntan skrev 2008-06-26 17:18:55 följande:

Vit ros skrev 2008-06-26 17:06:14 följande:
    Vår personal kostar 95:-/timmen före 24.00 och 150:-/tim (efter 24.00). Det är via cateringen men betalas svart så det är ju ingen utbildad personal men de brukar vara med vid bröllop och andra fster så vana har de i alla fall. Men jag har varit på flera bröllop där "vanliga" människor, bekanta, har serverat och det har gått utmärkt. Det kanske beror på vilken typ av mat ni ska ha?!
    Vi ska ha buffé. Så det är ju inte jättemycket servering. Ska mest plockas undan och röja. Servera skumpan osv. när vi kommer... Personalen är bokad med frågetecken... Det är helt ok och meddela när vi anmäler antal till cateringen om att vi inte vill ha personal. Så då kan vi kolla läget med dem andra innan. Det kan nog bli bra

Just det ja,,,, Festingen.se var det. Visade precis den för min m2b och han tyckte det var ganska onödigt. Men om det är viktigt för mig så skulle jag beställa. ..... Då kallar vi det viktigt då
  • Snart fru Wennerström

Jag tror jag har förälskat mig i en ny frisyr som är väldigt inställd på att ha, vill veta vad ni tycker om den?

jag vill ha ngt lite mer diskret eftersom jag är så rädd för att det ska se för mycket ut med allting på.

bild på frisyren finns i galleriet, den första bilden!

• Vit ros

Snart fru W: Skitsnygg. Enkel men elegant. Är kanske inne på något sådant själv men velar fram och tillbaka än så länge..
    Kör på den

• Fröken förväntan

Vit ros skrev 2008-06-26 19:40:36 följande:

... Visade precis den för min m2b och han tyckte det var ganska onödigt. Men om det är viktigt för mig så skulle jag beställa. ..... Då kallar vi det viktigt då
    Ha ha ha
  • Snart fru Wennerström

precis! jag har oxå velat fram och tillbaka, men på ngt sätt känns den där rätt.. aja ska inte ropa hej ännu, kan komma fler som jag tycker ännu mer om .. haha

• Vit ros

Våran 1-åriga dotter kommer vara "brudnäbb". Har dock inte hittat klänning än. Hade tänkt mig nån vit men funkar det även med en färgad och vit. Samma färg som jag kommer ha på sjalen...
    Vad tror ni???
    Har hittat en ny på tradera som jag tänkt lägga bud på.

• Fröken förväntan

Vit ros skrev 2008-06-26 20:19:26 följande:

Våran 1-åriga dotter kommer vara "brudnäbb". Har dock inte hittat klänning än. Hade tänkt mig nån vit men funkar det även med en färgad och vit. Samma färg som jag kommer ha på sjalen...Vad tror ni???Har hittat en ny på tradera som jag tänkt lägga bud på.
    Har du en länk så att man får se *nyfiken*
  • linil

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-26 19:41:54 följande:

Jag tror jag har förälskat mig i en ny frisyr som är väldigt inställd på att ha, vill veta vad ni tycker om den? jag vill ha ngt lite mer diskret eftersom jag är så rädd för att det ska se för mycket ut med allting på.bild på frisyren finns i galleriet, den första bilden!
    Den är väldigt snygg.
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)