• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • äckling

Har kollat in dina skor igen, Kärlek08. De är supersnygga!! Ev lite för hög klack till mig då jag har en skada i ena foten, men annars är de precis vad jag kan tänka mig. Har letat massor efter mormorskängor, men hittills enbart hittat på ebay. Var har du köpt dina?

Har hittat ett par andra som ev kan gå. De är creme färgade. Vad tror ni det är för färg. Blir det gult ihop med klänningen? Svårt att se på bilden. Hm...

• Kärlek08

Mina kängor är i ivoryfärgat skinn, mjuka som en barnstjärt och väldigt bekväma. De är köpt i bröllopsbutiken i sthlm, på s:t eriksgatan men jag vet att de går att köpa på nätet oxå . Vet en som gjort det.

• Kärlek08

hon som köpte på nätet heter Stardusty. fråga henne var hon köpt dem...

• äckling

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-12 19:38:33 följande:

haha jag vet att jag är extrem, kanske är brudväskan det man tänker på dagen innan, men när jag ändå var på stan tyckte jag att jag kunde köpa lite småsaker som jag sedan la ner i väskan. appropå väska äckling.. tror du visade en bild på en väska förr som du letade efter, och jag tror jag hittat den.. angelinas.se.. finns jättemånga fina där, dock lite för dyr för min smak.. därför jag gjorde en egen
    tack för tipsen! Det var iofs inte jag som visat en bild av en väska, men kollade in sidan och håller med om att de var fina och dyra. Ska kolla vidare på sidan sen. Tack igen.
  • äckling

tack, Kärlek08. Ska kolla med henne.

• Snart fru Wennerström

hehe ok.. ja minnet är bra men kort, minndes inte heeelt vem som frågat efter väskan .. vi märker väl om ngn snart nappar!

äckling skrev 2008-06-12 22:08:03 följande:
    Snart fru Wennerström skrev 2008-06-12 19:38:33 följande:tack för tipsen! Det var iofs inte jag som visat en bild av en väska, men kollade in sidan och håller med om att de var fina och dyra. Ska kolla vidare på sidan sen. Tack igen.
  • äckling

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-10 13:44:45 följande:

hehe, det behöver inte bli för mycket, beror helt på hur man matchar.. har du bilder på din klänning, resp accesoarer äckling?
    Hittade en bild som liknar vad jag tänkt. Min klänning är smalare i kjolen, men slöjan och handskarna är väldigt lika. Jag har halsband och örhängen i strass. Med tanke på att vi pratade om kaka på kaka. Vad tror ni om tiara också. Har tänkt ha enkel stram uppsättning, men slöjan högre upp på huvudet än kvinnan på bilden.

får se om detta går nu;
    www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PROD31&GroupID=GROUP8&VariantID=VO58
  • Snart fru Wennerström

oooh!.. jag tror det kan bli superbra!.. mycket bra kombinerat måste jag säga!

äckling skrev 2008-06-12 23:16:25 följande:
    Snart fru Wennerström skrev 2008-06-10 13:44:45 följande:Hittade en bild som liknar vad jag tänkt. Min klänning är smalare i kjolen, men slöjan och handskarna är väldigt lika. Jag har halsband och örhängen i strass. Med tanke på att vi pratade om kaka på kaka. Vad tror ni om tiara också. Har tänkt ha enkel stram uppsättning, men slöjan högre upp på huvudet än kvinnan på bilden. får se om detta går nu;www.lilly.dk/Default.aspx
  • matildaochniklas

Jättefina väskor på den där sidan, usch jag borde inte ha kollat! Jag ska ha skor med öppen tå, finns bild i mitt galleri. Jag känner mig inte så stressad, vi betar av listan sakta men säkert så vi hinner njuta lite av planeringen också

• olijara

Idag är det det 3 månader kvar till bröllopet!!! jeij!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)