• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • matildaochniklas

Tack! Jag köpte den på Vingåkers outlet Men jag tror att det är en sminkväska egentligen, är väl därför det inte finns nåt axelband. Men den kostade 79:- så det känns toppen!
    Fröken förväntan skrev 2008-06-15 19:42:14 följande:

matildaochniklas, superfin väska!!! Var har du köpt den?
  • avil

hehe,det där m axelbandslöst är INTE lätt fast man har "små o HÄNGIGA" heller!! Mina är som stekta ägg .
    Men jag hittade en bra på en riktig underklädesaffär-h&m,lindex o såna har sällan RIKTIGT bra bhar-o man får sällan bra hjälp.....heller.
    Dessutom HAR min BH snygga axelband m liksom broderade blommor så går att ha...För det är ju snyggt.Beroende på typ av klänning man har-fast klänningen inte har axelband alltså.
    Märket hetar " MarieJo"!
    sök om det på nätet så hittar ni hemsida o kan kolla in själva.
    Finns ju flera modeller o även typ "korsetter"...

• avil

Inser att det är den 15 idag!!
    Jag gifter mig ju 15 sep.Så exakt 3 månader?! .

• Kärlek08

matildaochniklas: väskan var söt och jag försöker föreställa mig den med klänningen, helt klart rätt i stilen men är den rätt i färgen? (om det är viktigt) tycker mig också se att det är lite glitter på klänningen. Kanske kan du piffa upp väskan så den känns lite mer bröllopig med att sy/limma fast lite paljetter eller strasstenar. Fast jag tycker den är söt som demn är också...

Lanovia: vänta med uppdateringarna du, jag håller med.

• Kärlek08

Ja, alltså hitta set som matchar är ju inget större problem men att hitta set som matchar med alla delar skurna som jag vill ha dem, det är ett problem... jag vill t.ex. inte ha en höfthållare som sitter i midjan utan en smalare som sitter mer på höften och sedan ska modellen på trosorna vara bekväm och inte skära in och BH:n ska sitta snyggt, inte för högt på ryggen, inte skära in och helst göra mina bobisar större (eftersom jag i princip har minus A-kupa Det är allt det som gör det hela svårt

avil skrev 2008-06-15 16:34:29 följande:
    inte alls svårt att finna matchande BH o trosa!!?Var har NI varit??På underklädesbutiken finns ALLTID sånt som passar..hela set .tom i piteå som dock inte har SÅ stort utbud!!Jag har axelbandslös klänning m skenor o snörning,o jag har köpt fin BH (för 669kr) o matckande trosa(349kr),o desutom en magshaper,OM jag vill använda den-tror kanske inte det? Men jag har den i alla fall...(bara ett snävt sytt tubliknade sak,som man bara drar på sig inga hyskor/hakar o ingen snörning på den)TROR det blir aningens varmt/styvt att ha både korsett OCH skenor i klänningen!?
  • matildaochniklas

Kärlek08, tack för att du kommenterar! Jag ska kolla hur färgerna stämmer, tror att väskan är lite mörkare. Jag har bara inte orkat ta fram klänningen ur garderoben

• matildaochniklas

Kärlek08, tack för att du kommenterar! Jag ska kolla hur färgerna stämmer, tror att väskan är lite mörkare. Jag har bara inte orkat ta fram klänningen ur garderoben

• matildaochniklas

Ojdå, nu blev det visst 2 inlägg. Det är vita pärlor och glaspärlor på klänningen. Jag tror jag tycker det blir för mkt om jag har det på väskan också, men vi får se!

• avil

kärlek08-ja,men det hittar du HELT säkert om du går på bh butiker! I promise.Bh som inte skär in o som inte åker upp i ryggentex,det gör de inte om det är rätt storlek....osv.Åker den upp har man för stort omfång!

• Kärlek08

Ja, det vet jag fast sedan är ju BH:ar sydda olika beroende på modell också. Vissa sitter helt enkelt högre på ryggen pch vissa är designade för lågt skurna rygguringningar. det var det jag menade. Jag tror också att jag kommer hitta vad jag vill ha när jag på allvar börjar leta. Det har jag inte gjort ännu

Men tack för alla tips!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)