• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • ugla

Åhh vad tråkigt nä sånt kommer väl aldrig lägligt.

• Snart fru Wennerström

näe, de gör ju inte de, känns bara så sorgligt när två av hennes barnbarn gifter sig samma år. hade verkligen sett fram emot att hon och hennes man skulle vara där. Förövrigt så hade vi även valt vår utmarsch i tillägnan till då dem gifte sig, men då visste vi ju inte detta. känns som det kommer bli väldigt dyster stämning på bröllopet, men såklart värre för m2b's bror.

ugla skrev 2008-06-18 18:26:05 följande:
    Åhh vad tråkigt nä sånt kommer väl aldrig lägligt.
  • avil

snart fru wennerström:

äsch-HON är ju med er alla ändå.I tanken o i hjärtat!
    HON vill säkert att ni ska må bra o ha trevligt osv.det är då jag övertygad om.
    Klart det är tråkigt o sorgligt.Men det är livets gång....
    Hon var gissningsvis lite äldre? eller...det är alltid sorgligt!!O när nån dör så är det ju aldrig så att det "passar"....liksom.....

• Skonie

kanelisen; det tåkiga är att butiker inte är speciellt hjälpsamma om man inte ska köpa klänning. Dock tror jag tt de som jag tänkte be lägga upp klänningen har underkjolar med. *hoppas det* ska ringa dem imorgon

• linil

snart fru wennerström: Vad tråkigt med din mormor.

Vad tror ni om att boka svit till bröllopsnatten och ge (och då avslöjar det på natten, när vi ska åka hem från festen) till m2be i "morgongåva"?

• Kärlek08

Vad tråkigt, jag beklagar sorgen. Försök att se det som om att hon ser er från nangijala...
    Snart fru Wennerström skrev 2008-06-18 18:31:45 följande:

näe, de gör ju inte de, känns bara så sorgligt när två av hennes barnbarn gifter sig samma år. hade verkligen sett fram emot att hon och hennes man skulle vara där. Förövrigt så hade vi även valt vår utmarsch i tillägnan till då dem gifte sig, men då visste vi ju inte detta. känns som det kommer bli väldigt dyster stämning på bröllopet, men såklart värre för m2b's bror.
  • Kärlek08

Jag glömde ju att ta med kameran!! Men jag tror du blandar ihop mig med ngn annan har ingen ringbild i mitt galleri. Min ring är i vitt guld, kupad, ca 4 mm bred och med en kanal på mitten med tio princesslipade safirer...

avil skrev 2008-06-18 16:17:49 följande:
    karlek08-kul att ringen var fin.Sätt ut bild på den .Ugla-enstensringen du har i galleriet är ju fin.
  • Skonie

Så tråkigt, jag känner verkligen med er. och din bror, usch så ledsmt!
    Vi är lite (minimalt) i samma sits. Sambons morfar är mycket dålig och blir bara sämre. Det känns som det är helt fel tillfälle att skicka ut inbjudningarna nu. Undra om det kommer bättre tidpunkt snart, tvivlar på det.

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-18 17:47:14 följande:

usch, vi fick dåliga nyheter idag, m2b's mormor gick bort idag. för det första så ska hon begravas nu snart, i VÅR kyrka förmodligen då hon är därifrån och det kommer bli känsligt. Dessutom är det midsommar och om 2 helger gifter sig m2b's brorsa. så det kom inte så lägligt
  • Tutik och Prasart
    äckling skrev 2008-06-17 19:42:56 följande:
    Vi får också gifta oss! Tänk vad chockad jag blivit annars. Även våra papper kom idag. Nu ska man bara hålla reda på dem också .Låter spännande med hus, du får berätta sen.
    huset var jätte fint.
    Men det fanns en hel del att göra på det så jag vet inte om det är något för oss.
    tror att vi får leta vidare. Men det vore skönt att äga ett, för det börjar bli trångt i vår tvåa.
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)