• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • lanovia 08

Ja, tänk om man kunde lära sig att ta saker lite mer som det kommer. Och inse att man hinner! herregud, jag var ju nästan stressad över brudklänning i oktober/november. hallå, det var ju långt kvar då.

• Skonie

Nu har jag äntligen köpt klädgarderoben jag kikat på så länge. Skönt att bocka av det med. Känner mig rätt klar på nått sätt :)

• äckling

jag blir stressad av att läsa här . Ni är ju nästan klara. Jag menar packa brudväskan; vilken jä..a brudväska. Jag har ju ingen väska, inga skor och inga underkläder. Hittar inga heller. Inga jag vill ha i alla fall. Var fasen har ni valt för skor? Vill inte ha satinskor utan gärna nåt lite häftigare.

Sen ska vi börja ta tag i mannens kläder och....

• gottelina

Jag fattar inte riktigt det där med stressen. Det är väl septembertråden det här? Det är goooooott om tid. Jag har inte heller skaffat mig någon väska ännu. Jag ska sy en och det har jag inte ens börjat fundera på ännu. Jag känner mig snarare stressad över att det är så mycket jag inte kan göra ännu men som jag så gärna skulle vilja sätta tänderna i. Tex vigselprogrammet och festprogrammet. Jag vet att man kan börja spåna på innehållet men jag vill liksom klippa och klistra och göra färdigt.

äckling skrev 2008-06-12 18:25:02 följande:
    jag blir stressad av att läsa här . Ni är ju nästan klara. Jag menar packa brudväskan; vilken jä..a brudväska. Jag har ju ingen väska, inga skor och inga underkläder. Hittar inga heller. Inga jag vill ha i alla fall. Var fasen har ni valt för skor? Vill inte ha satinskor utan gärna nåt lite häftigare. Sen ska vi börja ta tag i mannens kläder och....
  • Fröken förväntan

Tack för alla grattis

Stress... ja min börjar komma smygande. Har inte gjort något bröllopsrelaterat på vääääldigt länge. Imorgon ska jag i alla fall ringa till en make-up-tjej och se om hon kan komma till frisörsalongen. Visst är det fler än jag som planerar på distans. Det är det som gör mig mest stressad... hur ska jag hinna träffa alla som man ska träffa innnan bröllopet och dessutom försöka få in det samma helg när man är hemma.... präst, fotograf, frisör, smink, catering, solist, kantor... o.s.v

Men det är väl bara att börja beta av

• linil

Jag håller med er på slutet.

Det är klart att listan är lång på vad som ska göras men det är ju några månader kvar.

Det finns en sak som stressar mig lite nu iofs och det är hur inbjudningskorten ska se ut - jag har så många ideer men måste ta tag i det och förhoppningsvis blir det i helgen.

• äckling

Känns skönt att läsa att det är fler än jag som inte är "nästan klara". Är inte stressad annars, men blir det när jag läser här . Kan inte låta bli ändå, det är ju roligt att se hur det går för alla.

Å ena sida tänker jag att det är inte så noga, det blir bra i vilket fall och å andra sidan blir jag irriterad för jag inte hittar de perfekta skorna eller sångerna. Tokigt värre!

• Snart fru Wennerström

haha jag vet att jag är extrem, kanske är brudväskan det man tänker på dagen innan, men när jag ändå var på stan tyckte jag att jag kunde köpa lite småsaker som jag sedan la ner i väskan.

appropå väska äckling .. tror du visade en bild på en väska förr som du letade efter, och jag tror jag hittat den..
    angelinas.se.. finns jättemånga fina där, dock lite för dyr för min smak .. därför jag gjorde en egen

• Snart fru Wennerström

OCH.. höll på att glömma äckling .. skor finns det överflödigt snygga av på gojane.com, och gaaalet billiga!

• lanovia 08

Kan ju bara säga grattis till er som har sådan tur att ni slipper känna er stressade. Och ni har absolut helt rätt än finns det tid att fixa allt. hade det bara varit bröllopet hade jag nog bara varit lite lätt stressad i det här läget. Men med all jäkla skit runt omkring... Ikväll skall jag skriva jobbansökan, men jag fastnar ju bara på denna sidan. suck. .-)

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)