• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • Vit ros

Vi skrev bara för och efternamn på hindersprövningen. Så stod det på exemplen på samma papper

Själv ska jag ha ett liten tiara/diadem, örhängen och eventuellt armband. HAlsband passar inte nåt vidare till min halterneckklännign....

• Skonie

Grannen kom precis in. Han släckte en gräsbrand i vår trädgård idag. Är alldeles skakig hela jag, hoppas sambon kommer hem snart. Det bara _måste_ regna snart!

• avil

Jag skrev mina två förnamn o efternamnet-står ju skriv fullständigt namn,då menas alla..... fast jag strök under tilltalsnamnet.Man brukar göra så...

• avil

men vi har precis skrivit på hindersprövningenspappret o efternamnspappret.Inte skickat in de än.

• Vit ros

Kankse var så man skulle göra. Men vi fick tillbaka allt och det är i sin ordning...

• linil

Vi som gifter oss den 20sep. Idag är det exakt 100 dagar kvar.....

• äckling

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-10 13:44:45 följande:

hehe, det behöver inte bli för mycket, beror helt på hur man matchar.. har du bilder på din klänning, resp accesoarer äckling?
    Tyvärr inga bilder. Det enda jag har hemma är halsbandet och örhängena. De är i strass och inte alls diskreta om man säger så. Får prova och se hur det känns framöver.

Inte för att vara petig, men är det verkligen 100 dagar och inte några fler??
  • Snart fru Wennerström

hehe ok, det blir säkert bra

äckling skrev 2008-06-10 22:37:22 följande:
    Snart fru Wennerström skrev 2008-06-10 13:44:45 följande:Tyvärr inga bilder. Det enda jag har hemma är halsbandet och örhängena. De är i strass och inte alls diskreta om man säger så. Får prova och se hur det känns framöver. Inte för att vara petig, men är det verkligen 100 dagar och inte några fler??
  • Fröken förväntan

Åh! Måste bara säga att jag har tagit min examen idag Är överlycklig! Äntligen finns det tid till bröllopsplanering! Akta er... nu kommer jag snart ifatt er "snabbrudar"

• Kärlek08

hmmmm vad ni skriver medan jag har satt betyg på alla elever.

Det där med respektive är inte lätt... vi har under processens gång, två par som separerat. det ena paret innehöll två vänner så de har nu fått varsitt inbjudningskort men ingen av dem vill gå om den andre ska gå... kan meddela att det finns en tredje person inblandad i deras separation vilket gör det förståeligt. Det andra paret är en av mina äldsta kompisar som bor långt borta vilket gör att hennes ex har vi aldrig träffat så där blev det till att stryka hans namn...

smycken var det ja. Jag ska ha tiara, örhängen (någon som sett stora ringar med strass på kanten????????? i silvermetall????), strassarmband och ett hjärta i vitguld och med en diamant i runt halsen. Och vigselring såklart

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)