• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • Big Smile

Är det någon som sparat någon bra tråd med tips på vad man kan gravera i ringarna?

• lanovia 08

Ojoj vad det skrivs här.
    Janedoe, härligt att ni kan vara där ni vill.

Fröken förväntan, grattis till examen!

Själv har jag lyckats hamna i total stresskoma. Mår dåligt över allt som är att göra och inte bara vad gäller bröllopet utan allt annat också. Ser bara allt som är o göra och inte lösningarna. Skall städa huset ikväll medans sambon inte är hemma men det går inte... Skall skriva en jobbansökan men klarar inte ta mig för det heller. Och huset och trädgården, vänner som jag inte hunnit träffa på alldeles för lång tid etc etc vet inte vad som tar åt mig men konstigt mår jag.
    *suck*

Var ialla fall hemma hos min bror igår, rockade loss framför singstar med min brorson. Då kom vi fram till att brorsan skall ta med sig sitt singstar till bröllopsfesten. kan nog vara kul framåt natten.

• Kärlek08

lanovia: kan det vara "veckorna-före-folk-går-på-semester-tröttheten" du drabbats av. Jag orkar knappt lyfta telefonen och ringa mina vänner trots att jag skulle kunna babbla i telefon hur mkt jag vill eftersom sambon lämnat mig i två veckor för att jobba i norge... jag borde göra saker både på jobbet och hemma och med bröllopet men jag ORKAR fan inte! Snart är det sommarlov för mig, jag längtar verkligen.

• Snart fru Wennerström

usch, jag vet precis hur du känner, har så svårt att sätta ord på det bara, men precis som du!.. ibland har jag hur mycket energi som helst, och ibland inget ork alls till att ta mig för saker å ting..

lanovia 08 skrev 2008-06-11 20:05:57 följande:

Ojoj vad det skrivs här.Janedoe, härligt att ni kan vara där ni vill.Fröken förväntan, grattis till examen! Själv har jag lyckats hamna i total stresskoma. Mår dåligt över allt som är att göra och inte bara vad gäller bröllopet utan allt annat också. Ser bara allt som är o göra och inte lösningarna. Skall städa huset ikväll medans sambon inte är hemma men det går inte... Skall skriva en jobbansökan men klarar inte ta mig för det heller. Och huset och trädgården, vänner som jag inte hunnit träffa på alldeles för lång tid etc etc vet inte vad som tar åt mig men konstigt mår jag.*suck*Var ialla fall hemma hos min bror igår, rockade loss framför singstar med min brorson. Då kom vi fram till att brorsan skall ta med sig sitt singstar till bröllopsfesten. kan nog vara kul framåt natten.
  • lanovia 08

Ja kärlek 08, kanske är det något sådant. Särskilt då vi bara skall ha en vecka semester nu i sommar. Resten får bli vid bröllopet.
    Eller så är det bara rena stressymptom. Jag drabbas lätt av det när jag har mycket hemma. Fick städat igår ialla fall. Sambon kom hem lite tidigare än planerat och hjälpte mig så då gick det lättare. Fattar verkligen inte vad jag skulle göra utan honom i mitt liv!
    Men nu är städandet avklarat i alla fall. Får vi se hur det går när jag skall skriva jobbansökan ikväll, om jag skall sitta och stirra rakt fram en timme och bara gråta eller om jag får något gjort med en gång.

Snart fru Wennerström, ännu en gång verkar det bli bevisat. Vi har vissa likheter du och ja. I alla fall verkar stressen vara en gemensam faktor.

• janedoe

Att periodvis inte orka etc...

Fullständigt normalt, snarare mänskligt! Hade ni bara gått på i ur och skur med osinlig energi hade jag blivit mörkrädd.. det är DÅ nånting borde vara fel liksom... ;)

• lanovia 08
    Du har helt rätt! Men skillnaden är stor från att bara inte orka till att bli så blockad som jag känt mig det sista. Men nu skall jag banne mig rycka upp mig. Om jag tar en sak i taget så skall jag nog lyckas bena ut allt.
  • Snart fru Wennerström

precis, en sak i taget.. det försöker jag med oxå, men går inte så bra, bli så uppjagad av allt, och vill göra allt färdigt samtidigt, småbörjar på allt, sedan är det kaos!

idag har jag varit i stan och köpt lite småsaker till brudväskan. Köpte skoskavsplåster, munspray, en ny deo, sedan packade jag i lite annat vi hade hemma
    lanovia 08 skrev 2008-06-12 18:07:53 följande:

Du har helt rätt! Men skillnaden är stor från att bara inte orka till att bli så blockad som jag känt mig det sista. Men nu skall jag banne mig rycka upp mig. Om jag tar en sak i taget så skall jag nog lyckas bena ut allt.
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)