• bridesilly

Festprogram och aktiviteter del 2

Tycker det är så roligt att få tips och ideer till bröllopet så eftersom den gamla tråden går ut snart så fortsätter jag på en ny

gamla tråden

www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2709287.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-29 10:57
    Vad har ni för aktiviteter på bröllopsfesten?
    Vad har ni med i festprogrammet?

• Svar på tråden Festprogram och aktiviteter del 2
  • trampetroll

Vi har även aktat oss för att ta clipart bilder från klassiska ställen och har istället gjort personliga figurer av genom southpark (man kan skapa en egen gubbe där).
    Vi har även gjort sådan där tvtablå men bytt ut filmer och tvprogram till mer som passar oss och skrivit personligt eftre dem.

• trampetroll

vem är du mest lik av brudparet har vi också gjort.

• nlilltroll

Har ni med berättelsen om det perfekta paret?? Den är riktigt rolig och inte så vanlig vad jag vet.

• blommisen

har du den? skulle du vilja skicka den till mig? sara_1979_77@hotmail.com

nlilltroll skrev 2008-07-03 17:57:28 följande:
    Har ni med berättelsen om det perfekta paret?? Den är riktigt rolig och inte så vanlig vad jag vet.
  • Pyron

Vi kommer bara att ha ett A4 som vi viker på tre, så det blir 6 må delar att fylla.

Gästpresentationerna kommer vi att ha upphängda på väggen, en kompis som skriver snyggt kommer att skriva allt sen kommer vi ha foton på ett annat stort papper. med nummer på alla foton.

Lite rörigt men någon kanske kommer att fatta.
    Ops hoppas inte syrran är inne och läser.

• Hjalmar

vad är det? Kan du lägga ut här eller kan du skicka till min inbox??? lät lite kul:)

Har också varit på massa bröllop och sånt där som barncitat och regler osv blir rätt tråkigt då. Roligare då om de är personligt om brudparet!

nlilltroll skrev 2008-07-03 17:57:28 följande:
  • 20080802

trampetroll: gäststatestik lät roligt. Vad gör ni av det?

• jelikr

Vi hade oxå gäststatistik i häftet.
    Vi räknade ut procent av gästerna som tex:
    -Hade barn
    - var singel
    - hade åkt mer än 20 mil för bröllopet
    - har samma efternamn som brudparet
    - som nyss lärt sig gå 1%
    - som var på festen 100%
    Och så några till så fick vi lite spridda procenttal från 1-100%

Svar på tråden Festprogram och aktiviteter del 2