• bridesilly

Festprogram och aktiviteter del 2

Tycker det är så roligt att få tips och ideer till bröllopet så eftersom den gamla tråden går ut snart så fortsätter jag på en ny

gamla tråden

www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2709287.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-29 10:57
    Vad har ni för aktiviteter på bröllopsfesten?
    Vad har ni med i festprogrammet?

• Svar på tråden Festprogram och aktiviteter del 2
  • Jiel o Deps
    nlilltroll skrev 2008-07-03 17:57:28 följande:
    Har ni med berättelsen om det perfekta paret?? Den är riktigt rolig och inte så vanlig vad jag vet.
    Låter intressant, vad är det?
  • trampetroll

HALLÅ HALLÅ! STOPP STOPP!

Som jag skrev här förut så är det nog bättre om du istället för att maila 100st ivriga brudar här på bröllopstorget så lägg upp den här i ett inlägg istället.

• Helena1978

Såg att någon skulle ha tio snabb frågor till brudparet. Det skulle jag vilj ha i programmet, men vad ska det va för frågor? Tips och idéer på detta önskas, då min hjärna känns tom

• Gasa

Min syster gifte sig i midsomras och jag gjorde festprogramen. Kan ju säga att bordsbingo var succe!!

• Helena1978

Vad går det ut på? Hur lägger man upp det?

• T3ZZ

Varför inte ett lexikon. Jag pratar ganska bred skaraborgska/västgötska tänkte om man skulle ha ett svensk lexikon

• Gasa

Helena1978: frågar du mig vad det går ut på? Man gör en bingobricka i festprogrammet i rutorna skriver man saker som kan hända under festen. Tex, din bordsgranne spiller på duken, du skålar med din bordsgranne, någon tar ett kort på dig, någon börjar ett tal med "jag är ju ingen talar" osv osv....Var efter saker händer på festen så kryssar man så det är bra om det ligger någon penna på bordet för om man lånar pennor av varandra så börjar folk oxå prata med varanda. Sen blir det någon som får bingo och som får redovisa sin rad högt för alla...den personen får oxå ett fint pris.

Svar på tråden Festprogram och aktiviteter del 2