• bridesilly

Festprogram och aktiviteter del 2

Tycker det är så roligt att få tips och ideer till bröllopet så eftersom den gamla tråden går ut snart så fortsätter jag på en ny

gamla tråden

www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2709287.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-29 10:57
    Vad har ni för aktiviteter på bröllopsfesten?
    Vad har ni med i festprogrammet?

• Svar på tråden Festprogram och aktiviteter del 2
  • bridesilly

Hehe vi kommer ha såååå bra festprogram så alla som ska gifta sig i framtiden kommer ha ångest över vad dom ska använda sig av

• mid08

Vilken bra tråd!! Har fått en massa bra tips!! Är det någon som har en bra mall att dela med sig av? Det är väl det enda som saknas hos mig just nu...
    mailen är i så fall johanna_fr@hotmail.com

• bridesilly
    mid08 skrev 2008-06-04 13:40:48 följande:
    Vilken bra tråd!! Har fått en massa bra tips!! Är det någon som har en bra mall att dela med sig av? Det är väl det enda som saknas hos mig just nu... mailen är i så fall johanna_fr@hotmail.com
    japp gå in på kortdesign och kolla

www.kortdesign.se/default.aspx&action=FaktaBanken&subPage=textforslag_festprogram_wordmall
  • bridesilly

Kolla även i den första tråden som jag länkar till i TS, där finns massor av förslag till festprogram med mera

• Labolina07
    cindell skrev 2008-06-02 15:42:39 följande:
    Och så viceversa för mig då Sedan hittade jag en annan rolig sak som jag ska ha med. Tv-tablå för 9/8-08TV-Tablån 9/8-0808.00 Godmorgon Sverige- Brudparet stiger upp -09.00 Extreme Makeover- Kommer ni känna igen dom? -12.30 Project Runway- Passar klänningen? -13.00 Top Model- Brudparet fotas -15.00 Kär och galen- Vigselakt direkt från Lunedet -15.10 FILM Runaway bride- (Utgår) -15.15 For love or money- Säger de ja till varandra? -15.30 Young sexy and... Married- Pusskalas för nära o kära -16.00 PREMÄR Förkväll- Brudskål och mingel-17.00 FILM Släkten är värst- Middag i festsalen -20.10 Gossip Girl- Prata med bordsgrannenom senaste skvallret -21.00 Fear Factory- Vågar du äta tårtan? -22.30 Singelcoacharna- Baren har nu varit öppen sen nio ochdet är fritt fram på dansgolvet för alla -02.00 Prison Break- Brudparet rymmer hem -
    jaa den är bra Den har vi med
  • T3ZZ
    090801 skrev 2008-05-23 21:19:02 följande:
    Hallå!Någon som har den där om förhållningsreglerna under festen, typ "ta till höger vid krypande under bordet" och "alla bordsdamer skall lämnas tillbaka efter festens slut" och "sjung extra högt ifall alla andra sjunger fel låt".Har letat men hittar den inte.
    vigselringen.com e d. jätte rolia =P
  • mid08
    bridesilly skrev 2008-06-04 13:48:56 följande:
    japp gå in på kortdesign och kolla www.kortdesign.se/default.aspx
    Den mallen är bra, men vill ha en liggande... Usch vad krävande jag är idag känner jag

Tittade även tillbaka i den tidigare tråden, men hittade ingen bra mall..
Svar på tråden Festprogram och aktiviteter del 2