Hockey brudar
Här kan vi hockeytokiga brudar samlas
Här kan vi hockeytokiga brudar samlas
Weei! Tror ni han kommer ta flyget hem? Har hört ett rykte om det.. Dock endast rykte!
Jag tror nog det. Han har sagt tidaigare att han inte accepterar att vara andremålvakt. Antingen står han i mål eller också är han inte med över huvudtaget. När han blev utbytt i Röglematchen hade han bara gått och bytt om och sedan lämnat arenan. Ganska divigt!!!
Men ikväll var Leksands klack såå himla bra! Även när vi låg under hejade klacken som FAN. Snacka om att stödja sitt lag
Tja, det är väl mer eller mindre en personlig katastrof för Belfour att bli utbytt och satt på bänken inför en stundande trading säsong så nog kan jag förstå honom lite. Han har liksom inte så goda chanser att få ett bra jobb nu när säsongen slutade såhär. Men därmed inte sagt att Kempe gjorde fel..
I morgon vinner HV, basta!
Ja, folk hade tydligen gått hem mitt under matchen mot rögle! Kan iofs inte klandra dem.. Men inte lätt för stackars eddie!
Nej verkligen inte. Men idag visade publiken sin uppskattning mot honom sånu kanske det känns lite bättre.
Imorgon vinner Linköping!
Ska bli spännande att se!
Jag tror också att Linköping vinner imorgon.
Ikväll är det alltså den första finalmatchen mellan Linköping-HV71. Matchen kommer att visas i kanal5 med sändningsstart 18.30. Nedsläpp sker 19.00 i Cloetta Center, Linköping.
OCh alla mina tummar, hrm jag har bara två jag också, ska hållas för HV71
här e två tummar som håller på HV!